czwartek, 20 listopada 2014

34. Kociaki

Moja córeczka jest miłośniczką kotów (przynajmniej na razie). Najlepiej jakby wszystko było z kotami... zeszyty, ubrania, obrazki, książki...
Tak więc specjalnie dla niej do jej pokoju wyszyłam obraz kociaków.

Jest to mój pierwszy obraz wyszyty haftem krzyżykowym. Sprawił mi trochę problemów, bo jak na pierwszy obrazek do wyszywania to trochę porwałam się "z motyką na księżyc"... Kupiłam sobie wzór liczony :)
Pomimo trudności udało się i obraz wisi u córki w pokoju.

Wymiary w krzyżykach 106 x 215, ilość kolorów 20.







4 komentarze:

  1. Prześliczne :) Sama jestem miłośniczką kotów, nawet jednego łobuziaka mam w domu, choć jakbym miała możliwość to bym miała całe stado :D
    Naprawdę wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas właśnie problem nawet z jednym żywym, więc jak na razie różne możliwość zastąpienia wchodzą w życie... Cieszę się, że się podoba :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Fajne, urocze kociaki :) Ja nie mam żadnych zwierząt w domu, jakoś mi nie pasują do mieszkania w bloku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie też się do tego nie przekonałam :)

      Usuń