Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (152) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (181) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (41) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (34) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

poniedziałek, 26 stycznia 2015

64. Home Sweet Home

Nie wygrałam w Siłowni Twórczej "Home Sweet Home" organizowanej przez Zakątek Kreatywnych Kobiet, wygrała Jenouvelle, ale nic to :)
Najważniejsza była zabawa i trochę ciekawość, jak zostanie odebrana praca bez podania autora.
Żadna z moich prac nie była najlepsza, ale każda znalazła co najmniej jedną osobę, której praca się podobała i to mnie cieszy ogromnie.
Prac wykonałam w sumie trzy, bo cały czas szukałam tego najlepszego rozwiązania.

Najpierw powstał pomysł na poszewkę poduszki, którą wykonałam ze ścinków różnych materiałów (i to poszewka podobała Wam się najbardziej), a sama poszewka wygląda tak:

Poduszka w towarzystwie ulubionych misi mojej córeczki
Potem powstał igielnik z małym różowym domkiem. Igielnik chciałam już dawno zrobić, a wzór jest prosty i przyjemnie się go wyszywa. Kolory dobierałam sama.


I na końcu obrazek Home Sweet Home, który podoba mi się najbardziej. Wzór urzekł mnie w swojej prostocie. Kolory nici dobierałam sama i jestem zadowolona z efektu końcowego.



Miesiąc styczeń był dla mnie miesiącem bardzo pracowitym :)

A tutaj home sweet home możecie zobaczyć wszystkie prace, które brały udział w Siłowni twórczej.

5 komentarzy:

  1. Śliczne są domki, podoba mi się igielnik, ślicznie dobrałaś kolory, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) czasem fajnie jest poeksperymentować ;)

      Usuń