Etykiety

abażur (1) album (5) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) blejtram (1) bombardowanie (5) bombki (8) box (7) Boże Narodzenie (62) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (4) decoupage (7) digi (4) Dimensions (3) DMC (157) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (3) frywolitka (3) gnomek (2) gościnny występ (1) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (187) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) Halloween hat (3) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (33) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartka (4) kartki (162) Kartki BN zabawa całoroczna (52) Kartki przez cały rok u Ani (22) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (24) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (49) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) needlepoint (3) Needleroll (4) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) Olga HDstitch (4) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Papierowy Potwór (6) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (12) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (16) puszka (1) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (30) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (7) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) śnieżynki (1) świecznik (1) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (38) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (3) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (20) wymianka (43) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (65) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (11) zawieszka (9) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

wtorek, 28 kwietnia 2015

106. Wymianka parakulinarna

Miałam trochę opory co do tej wymianki, ale organizatorka przekonała mnie... i tak oto do pary dostałam Greenfrog, która nie jest nowicjuszką w kwestii pieczenia. Ja niby też nie, ale to nie mój świat. Lubię coś upiec i owszem, ale robię to niezwykle rzadko... Dlaczego? W sumie to sama nie wiem...

Zawartość paczuszki została ściśle określona:
- przepiśnik z przepisami,
- jedna własnoręcznie zrobiona rzecz związana z kulinariami
- słodziak zrobiony własnoręcznie,
- jeden gadżet do kuchni,
- karteczka.

Większość rzeczy, które znalazły się w paczce już pokazałam... Paczka wysłana ode mnie do Greenfrog wyglądała tak:




Starałam się jak najbardziej spersonalizować zawartość paczki, stąd mnóstwo zielonych żabek. Jedna nawet zawieruszyła się wśród pierniczków ( a jest to twór mojej córeczki :)
Moja paczka wygląda skromnie w porównaniu do paczki, którą dostałam...

A dostałam...
W całej okazałości zawartość paczki

Wypakowane ciasteczka i cudna rękawica
Dostałam rękawicę :) i fajnie, bo moja mocno sfatygowana co widać na poniższym zdjęciu... Nie miałam żadnych skrupułów, żeby się rozstać ze starą ;)



Zbliżenie... Szkatułka mnie urzekła, nie mogę się nadziwić jak to jest przyozdobione... majstersztyk... Przepiśnik w zupełnie innym klimacie niż zrobiony przez mnie - prosty, wszystkie elementy doskonale skomponowane - nic nie dodałbym do niego :)



Szkatułka oczywiście nie była pusta... wypełniona po brzegi z trudem się zamykała, a w niej słodkości, biżuteria, cekiny, koraliki...




Cieszę się z tej wymianki, bo dzięki niej mogłam poznać bliżej wspaniałą osobę, zetknąć się z rzeczami, które robi, a jest to zupełnie inny świat niż mój.
Zawartość paczki jest super. Jestem bardzo zadowolona.

Dziękuję organizatorce za zmotywowanie mnie do tej wymianki, a mojej połówce za super paczkę :) 

Więcej zdjęć TU


15 komentarzy:

  1. No, no wypasione paczuchy :DDD Fantastyczne rzeczy przygotowałyście dla siebie :DDD Ale z Was zdolniachy :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna wymianka, świetne prezenty przygotowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wymieniać się z osobami, które tworzą w innych technikach niż ja :) wszystkie Twoje tworki bardzo mi się spodobały, a te żabki - super uroczy pomysł :)
    jednak na łopatki powalił mnie przepiśnik, jest CUDOWNY :) ale to Ci już pisałam...
    też się cieszę, że miałyśmy okazję się poznać :) dzięki jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymianka :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie wymianki, to faktycznie fajny sposób na poznanie innej osoby.
    Przygotowałaś świetne prezenty Ula. Szczególny zachwyt należy się przepiśnikowi. Cudna babeczka:)
    Otrzymałaś również fantastyczne prezenty. Greenfrog, jakby wyczuła, że twojej rękawicy należy się emerytura ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Faktycznie z tą rękawicą to strzał w dziesiątkę :)

      Usuń