Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (4) Boże Narodzenie (54) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (3) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (155) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (2) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (185) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (31) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (152) Kartki BN zabawa całoroczna (47) Kartki przez cały rok u Ani (20) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (17) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (46) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (36) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (57) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (8) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

czwartek, 3 września 2015

163. Kwiatowa zakładka

Powstała kwiatowa zakładka, wzór bardzo prosty wydrukowany dawno temu, zaczęty i porzucony...
Powoli systematycznie kończę to co zaczęłam, żeby móc rozpocząć nowe... Przede mną jeszcze trzy większe Ufoki, co do których mam już wyrzuty sumienia...,ale nie o tym miało być.

Zakładka wykonana na białej Aidzie 14ct, wyszywana dwoma nitkami muliny DMC, kolory dobierałam wg uznania.


 ***
Serdecznie witam nowych obserwatorów.

47 komentarzy:

  1. Zakładka śliczna:) Oj, staram się nie mieć żadnych ufoków, bo też mnie "żre" sumienie:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja do też, jednak zapisałam się na kilka zabaw, które mimo wszystko bardzo mnie absorbują i tworzą się zaległości...

      Usuń
  2. Piękna jesienna zakładeczka, bardzo delikatna. Su[er wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulcia zagłosowałam:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś! Mam świadomość, że nie wygram, ale przynajmniej nie będzie 0... :)

      Usuń
  4. Zakładeczka jest przeurocza, dobrze że ją skończyłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza :) Fajnie, że zdecydowałaś się ją skończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na zakładkę, bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam też do mnie: http://mylittlecross-stitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, super zakładeczka , miło używać takiej a i wraca sie przyjemniej do czytania ha ha pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zakładka, taki powiew lata na pochmurne dni :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna zakładka. Ja też lubię je robić, bo można wykorzystać końcówki kanwy i mulinki bez numeracji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) też właśnie wykorzystuje końcówki kanwy :)

      Usuń
  10. Śliczna zakładka, uwielbiam takie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka śliczna!!!!! Piękna ta zakładka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiatki na zakładce są urocze. Piękna. I wierzę, że uda Ci skończyć zaczęte wzory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A ja mam taką nadzieję ;)

      Usuń
  13. Zakładka jest cudna, bardzo podoba mi się wzór, bo jest bardzo delikatny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń