czwartek, 17 września 2015

171. Monogram R i wrześniowe urodziny

Wyszyłam pierwszy monogram. Wybrałam literkę R jak Renata. Trochę wahałam się co do wzoru, aby w końcu wybrać taki (nie znam autora wzoru):


Wymiary w krzyżykach 75x50
Aida 14ct 
kolor biały
2 nitki muliny DMC
2 kolory






Kolory dobierałam sama. Monogram powędrował do organizatorki zabawy "Całoroczna wymianka urodzinowa" Reni. W paczuszce znalazła się również szydełkowa róża i karteczka :)



Całość paczki prezentowała się tak:



34 komentarze:

  1. Piękny monogram, kolorki dobrane idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie ozdobne monogramy, ślicznie ci wyszedł. Paczuszka jak się patrzy.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Monogram rewelacyjny! A prezenciki śliczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulcia- jak idelane są te krzyżyki! Super paczuszka!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pięknego ten haftowany monogram, cała paczuszka wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Renia szczęściara :D Piękny monogram :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny hafcik, super prezencik:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Paczuszka super ale ten monogram to jest fantastyczny :DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny,bardzo mi się podoba to, że literka jest przeplatana "bluszczem" :) świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się haftowane monogramy;)

    OdpowiedzUsuń