środa, 23 września 2015

173. Pisanki jesienią

Skończyłam testowanie ostatniego wzoru stworzonego przez Igiełkę ( Monikę Blezień).
Testowany wzór to pisanki :) na święta wielkanocne będą jak znalazł :)
Wzór prosty, przyjemnie się go wyszywa, miejsca pozostawione nie wyszyte pomiędzy kolejnymi wywijasami wg mnie fajnie się prezentują.
Pisanki zostały wykonane w dwóch odcieniach kolorystycznych na białej Aidzie 14ct dwoma nitkami muliny DMC.




Hafty wykorzystałam do wykonania kartek świątecznych. Będzie trochę zdjęć, bo wyjątkowo jestem z nich zadowolona i bardzo mi się podobają.









Podobają się Wam?
 

41 komentarzy:

  1. Super pisaneczki. Pięknie je połączyłaś kolorystycznie z papierkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, bardzo mi się podobają, czy mogłabym otrzymać wzory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są wzory autorskie Moniki Blezień. Niestety ja ich nie mogę udostępnić. Proszę zwrócić się do autorki wzoru.

      Usuń
    2. dziękuję za informacje spróbuję się skontaktować z ich autorką :)

      Usuń
  3. No ładnie... powolutku zbliżają się Święta Bożego Narodzenia, a Ty wielkanocne karteczki haftujesz! Ale będą na przyszły rok :D będziesz miała zapas :) śliczne są :) najbardziej podoba mi się ta piewsza zielona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja w tym roku duży zapas muszę mieć :) tyle nowych koleżanek :):):)
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne karteczki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne hafty i rewelacyjne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te haftowane pisanki! A na karteczkach prezentują się rewelacyjnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwy, kto dostanie jedną z tych pięknych kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne karteczki! Ida święta...ha ha ha...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany muszę przyznać, że karteczki są przewspaniałe, oczy ciężko oderwać od nich.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki, urocze pisaneczki i fajna kolorystyka:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze śliczne i dopracowane na ostatni guzik. Chce więcej zdjęć bo mogłabym patrzeć i patrzec i patrzeć
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na przyszły rok będą w sam raz ;-) Rewelacyjnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki Ula :) Dziękuję za bardzo owocne testowanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo jacie ale cudne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne! kartki wyszły rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pisanki wyglądają pięknie, a kartki z nimi są jeszcze piękniejsze :DDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie wyszły te kartki :) Ciężko jest wpasować haft w kartkę, a Tobie pięknie to wyszło :) A jeśli można się zapytać, gdzie kupujesz takie ładne jajowe wykrawanki drewniane, papierowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oczywiście, że można... w Snip Art (http://snipart.pl/) wycinanki, a papierowe są z wykrojników kupione u Goji (http://goja-r.blogspot.com/)

      Usuń
  18. Piękne wszystkie, a najbardziej podoba mi się ta z papierem w zieloną kratkę, z kwiatuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na swieta jak znalazl! Chociaz w kolejnosci, to troche nie te hihi.

    OdpowiedzUsuń