czwartek, 1 października 2015

175. Wyzwanie październikowe u Hanulka

Wyzwanie październikowe: "Rower to jest świat"

Mimo, że na początku temat nie przypadł mi do gustu przypominałam sobie, że widziałam kiedyś w "Igłą malowane" wzór firmy RTO, który świetnie wpisze się w temat wyzwania. Zrobiłam więc zakupy w Coricamo.
I tak powstał mini hafcik "Rower kwiaciarki". Krzyżyków w nim mało, przeważają backstiche, jest w nim trochę półkrzyków. Wyszywa się go bardzo szybko i jest świetnym prezentem w sytuacji, gdy mamy mało czasu i chcemy coś małego podarować.


Zdjęcie robione wieczorem bez użycia lampy
Wymiary w cm 3,5x5,5
Aida 18ct 
kolor biały
DMC,4 kolory

Oprawiony w ramkę z zestawu wśród moich pelargonii



Obrazkiem cieszy się już nowa właścicielka :)

41 komentarzy:

  1. Świetna interpretacja wyzwania. Super hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki:))))lubię takie maleństwa:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny obrazek:) Fajnie, że spodobał się nowej właścicielce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby tylko rower, a tu taka romantyczna odsłona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Niesamowity urok ma ten obrazeczek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy obrazek, bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrazek super, tez sie nad nim zastanawiam, bo kocham rowery. Ale ramka zdecydowanie do wymiany:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ramka z zestawu. Nie miałam zbytnio czasu na inną. Ostatecznie haft nie wygląda w niej tak źle, ale jakoś tej ramki ma wiele do życzenia...

      Usuń
    2. Wiem, wiem, ze z zestawu, ale strasznie badziewna:( Moze zestaw bylby tanszy jak by tego czegos nie dokladali:P

      Usuń
  8. I ja się tam nie dziwię, że się cieszy takim uroczym drobiazgiem. Wzorek jest super i pięknie zrobione różyczki w koszyku.
    Już jakiś czas temu oglądałam te zestawy i zastanawiałam nad nabyciem :) Teraz mnie przekonałaś dziękuję Ci bardzo :) znając życie zastąpię jednak aidę lnem :)
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny hafcik -te zestawy z rameczkami sa naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie maleństwo, a takie piękne. I ta ramka. Całość się super prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Mały ale piękny, taki niespotykany. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń