Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (150) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (179) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) Monika Blezień (40) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (4) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (2) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (33) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

środa, 21 października 2015

181. Napping Kitten / Śpiący kotek - koniec

Skończyłam kotka i o kolejnego ufoka mniej :) 


Kontury robiłam przez dwa dni, oczywiście z przerwami na czynności życia codziennego :)
Kotek gotowy, wyprany i wyprasowany czeka na oprawę.


  
Napping Kitten 
z kolekcji Gold Colection Petites firmy Dimensions

Wymiary w krzyżykach 90x128
Aida 18ct 
kolor biały
krzyżyki - 2 nitki muliny
backstiche - 1 nitka muliny
wąsy - 2 nitki muliny
24 kolory. 

Poniżej na zdjęciach widać, że popełniłam błąd, o którym już wcześniej pisałam, czyli za grube nici... Już teraz wiem, że powinnam obrazek wyhaftować jednym pasmem muliny i wtedy krzyżyki były ładne i równiutkie. Trudno. Obrazek nie jest takiej jakości, jak bym chciała. Człowiek uczy się na błędach. Następnym razem będę już wiedziała, że nie zawsze należy wyszywać zgodnie ze wzorem.






 
***
Dziś są moje imieniny. Dostałam już od Was sześć paczuszek wymiankowych oraz jedną specjalną od bardzo sympatycznej Joli :) 
Dzisiaj pokażę Wam tylko kartkę od Joli, która jest piękna!
Zdjęcie ukradłam od Joli ;)
 Prawda, że piękna?

47 komentarzy:

  1. Kiciok przesympatyczny. Fajnie ,że zamieściłaś fotkę z konturami i bez. "Rysowanie kresek" igłą jest bardzo absorbującym zajęciem na już gotowych krzyżykach ,ale wyostrza i dodaje urody obrazkom.
    Piękna praca, gratuluję.
    Kartka imieninowa piękna, śliczne kolory.
    Wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń, tych osobistych i twórczych :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli haft jest z konturem to staram się zamieszczać bez i z, żeby właśnie pokazać jaka niesamowita jest różnica między jednym a drugim etapem :)
      Dziękuję za pochwały i życzenia, oby się spełniły :)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin:) Karteczka śliczna, a kociak cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy śpioszek :) Miło widzieć go w całej okazałości.
    Bardzo się cieszę, że go skończyłaś Ula.
    Wszystkiego dobrego w dniu imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Już zaczęłaś działać w tej dziedzinie to wszystko przed Tobą :)

      Usuń
  5. prześliczny ten kotek, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kociaczek :) Spóźnione życzenia urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kociak wyszedł fantastycznie, wygląda całkiem jak moje dwa kudłate śpiochy :DDD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaa... a u mnie ma zastąpić jednego kudłatego ;)

      Usuń
  8. Spóźnione życzenia imieninowe :-) A kotek pomimo zbyt grubej muliny prezentuje sie pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kociaczek super :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy kotek.Ulka,wszystkiego co dobrem się zwie z okazji imienin.Kartki ślicznej nie zazdroszczę, bo też cudowną od Joli dostałam...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a ja u Ciebie zazdrościłam ;)

      Usuń
  11. Więc ja mam dziś postawę kota z tego obrazka :) No po prostu niemoc mnie ogrania ;) No dobra może te dwie nitki muliny to odrobinę za dużo (choć ja jestem kiepskim ekspertem) ale wtedy kot byłby mniej puchaty i takiej wersji należy się trzymać ;))
    No i na koniec
    Wszystkiego imieninowego !
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się często ostatnio często zdarza postawa kota... :0 może to ta pora roku tak na mnie działa :)
      Co do dwóch nitek też tak sobie tłumaczę :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  12. Rewelacyjny obrazek z kotkiem, warto było go skończyć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Haft wyszedł przepięknie, a kontury podkreślają jego urodę:)
    spóźnione ale serdeczne życzenia imieninowe i uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kotek śliczny.
    Spóźnione ale najserdeczniejsze życzenia imieninowe: wszystkiego najlepszego, niech spełniają się marzenia.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję podwójnie :) oby się spełniły :)

      Usuń
  15. Kocio jak żywy i jaki rozanielony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez to rozanielenie tak mi się spodobał :)

      Usuń
  16. karteczka śliczna i Kotek wspaniały jak dla mnie krzyżyki też są dobre, najładniejsze to te wąsiska :):):)
    i Ulo jeszcze raz STO LATEK !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Och, cudowny kociak! Podziwiam ten piękny haft! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie tu , u Ciebie...z przyjemności zagoszczę na dłużej :)
    Haft z kotkiem...wspaniały:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) rozgość się :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  19. Szybko Ci poszło z tym kotkiem i jak pięknie się prezentuje :).

    Kartkę już podziwiałam u Joli :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam go jak najszybciej skończyć i chyba mi się to udało :)

      Usuń
  20. Słodki kocio.
    Pozdrawiam serdecznie.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kotek wspaniały :) a kartka bardzo, bardzo urocza, ślicznie skomponowana

    OdpowiedzUsuń
  22. Kontury swietnie podkreslily haft! A ja dopiero przy tej odslonie, wypatrzylam biedronke ;)

    OdpowiedzUsuń