Etykiety

abażur (1) album (5) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) blejtram (1) bombardowanie (5) bombki (8) box (7) Boże Narodzenie (62) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (4) decoupage (7) digi (4) Dimensions (3) DMC (157) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (3) frywolitka (3) gnomek (2) gościnny występ (1) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (187) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) Halloween hat (3) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (33) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartka (3) kartki (162) Kartki BN zabawa całoroczna (52) Kartki przez cały rok u Ani (22) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (24) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (49) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) needlepoint (3) Needleroll (4) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) Olga HDstitch (4) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Papierowy Potwór (6) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (12) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (16) puszka (1) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (30) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (7) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) śnieżynki (1) świecznik (1) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (38) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (3) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (20) wymianka (43) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (65) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (11) zawieszka (9) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

czwartek, 12 listopada 2015

191. Flip it Stamp - wrzesień

Znowu miałam chwilową przerwę w kalendarzu Flip it Stamp, ale postanowiłam to nadrobić, bo chciałabym go skończyć w tym roku zgodnie ze styczniowym założeniem. Do nadrobienia mam jeszcze październik i na listopad też już pora.

Na drzewie zamiast czerwonych guzików przyszyłam czerwone koraliki.



Wrzesień w czasie mojej edukacji zawsze kojarzył mi się z początkiem roku szkolnego i w sumie nic się nie zmieniło dalej tak mi się kojarzy z tą różnicą, że teraz dotyczy to moich dzieci.

Wszystkie do tej pory wyszyte miesiące wyglądają tak:


Jeszcze nie wiem co zrobię z tym haftem, jak go skończę.

30 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ten kalendarz -orginalny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również przyszłam na drzewie koraliki zamiast guzików. Mój kalendarz leży niezagospodarowany - czekam, może znajdzie się ktoś chętny.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) fajnie :) mamy podobne pomysły... może go jeszcze zagospodarujesz ;)

      Usuń
  3. Też mam w planach ten kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będę u Ciebie podziwiać Twoją odsłonę :)

      Usuń
  4. WOW!!!!! Jakie piękne miesiące. Cuda haftujesz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny haft:) Całość będzie świetnie wyglądać. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kalendarz wygląda coraz fajniej :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) jest nawet szansa, że go skończę :)

      Usuń
  7. Te koraliki wyglądają jak jabłuszka :) fajny, sielski widoczek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kalendarz :) a co do września, to czy się chodzi do szkoły, czy nie (lub czy się ma dzieci w wieku szkolnym, czy nie), to chyba zawsze będzie kojarzyło się ze szkołą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny hafcik. Ja mam podobne tyły w moim kalendarzu z domkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja mam ambitny plan skończyć w tym roku

      Usuń
  10. cudowny podoba mi sie ten roczny z miesiacami hafcik super

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kalendarz, już jesteś blisko końca tylko 3 sztuki i skończone. Oj w całości będzie się pieknie prezentował :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) chcę go skończyć jak najszybciej, żeby coś innego zacząć...

      Usuń
  12. Super kalendarz! A może po wszystkich w antyramę i na ścianę w pokoju dziecinnym? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak trochę już myślałam,żeby do córki to mogłaby się uczyć miesięcy po angielsku, ale jeśli już to nie w antyramie :) nie oprawiam w antyramy

      Usuń
  13. Fajny kalendarz, jak znalazl do dziecinnego pokoju, bo i kolory wesole, symbole miesiecy ciekawe i nauka angielskiego przy okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też wyszywałam ten kalendarz - jest śliczny. Ja jednak byłam wierna guzikom - kocham guziki!

    OdpowiedzUsuń