Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (4) Boże Narodzenie (54) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (3) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (155) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (2) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (185) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (31) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (152) Kartki BN zabawa całoroczna (47) Kartki przez cały rok u Ani (20) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (17) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (46) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (36) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (57) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (8) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

sobota, 21 listopada 2015

195. Niespodzianka dla Moniki

Jak możecie zaobserwować od kilku tygodni uczestniczę w salowej zabawie u Sylwii i wyszywam wraz z innymi dziewczynami bałwanki autorstwa Moniki Blezień
Monika jest bardzo sympatyczną, ciepłą osobą. Bardzo podobały jej się moje bombki z bałwankami, więc zrobiłam specjalnie dla niej taką bombkę :) Monika lubi kolor fioletowy dlatego bombka nie jest czerwona, ani niebieska... 


Monika wielokrotnie już okazała mi swoje wielkie serce, dlatego ja postanowiłam ją ogrzać i do bombki dołączyłam szalik :)
Oczywiście z akcentem fioletu...
Do tego dodałam jeszcze ocieplacz na kubek w takiej samej tonacji i szydełkową różę.  Ocieplacz ozdobiłam szydełkowymi kwiatami od Violi.
Szydełkowa część prezentowała się tak:
Do Moniki poszybowała taka paczuszka. Dołożyłam też coś słodkiego i herbatkę.

25 komentarzy:

  1. Śliczna niespodzianka! Bombkę już podziwiałam ale szydełkowa część prezentu jest równie piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie prezenty od serca zawsze sprawiają wiele radości, a Twoje z całą pewnością do takich należą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne prezenty zrobiłaś Ulu dla Moniki myślę, że będzie tak bardzo szczęśliwa jak ja. Wszystko cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już u Moniki ten zestaw, ale i tutaj u Ciebie napiszę że bombka jest cudna!!! Ja nie mam akurat daru do tego typu prac. A i spodobał mi się worek wykorzystany do zrobienia komina ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie wzorek się bardzo podoba zrobiłam już 5 :), a szósty przede mną :)

      Usuń
  5. Piękności! :) Na pewno spodoba się prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Monika zaprezentowała paczuszkę na fejsie, to od razu wiedziałam, że to od Ciebie! :P
    te bombeczki rozpoznam wszędzie :) przepięknie dobierasz wstążki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli robię rozpoznawalne rzeczy, które się ze mną kojarzą :) fajnie :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  7. Uwielbiam takie zestawienia kolorystyczne!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny prezent! Cudowne robisz te bombki!

    OdpowiedzUsuń