Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (150) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (179) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) Monika Blezień (40) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (4) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (2) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (33) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

sobota, 28 listopada 2015

199. Pozytywnik_1

Moja okładka pozytywnika nie powala patrząc na Wasze, ale jestem z niej zadowolona. Bazę stanowi niebieski filc. Znalazłam kawałek lnu jeszcze z czasów szkolnych ;) z którego miała być kiedyś mała serwetka. Napis pozytywnik pojawił się w towarzystwie kolorowych wyszywanych kwiatuszków. Do tego doszła koronka i szydełkowe kwiatki od Violi... i wyszło takie coś...


 Gorzej z pierwszą kartką do pozytywnika na początku miałam pomysł, ale im dłużej robiłam tym gorzej mi szło... w konsekwencji powstało coś co w ogóle mi się nie podoba, ale niestety nie mam czasu, żeby to poprawić. Mam nadzieję, że Ewa zaliczy mi tą pracę... może z następnym tematem pójdzie mi lepiej...

A teraz prezentuję pierwszą kartkę z hymnem leśników.

 Okładka pozytywnika powstała w zabawie u Ewy - więcej szczegółów możecie znaleźć tutaj. A zasady i pierwszy cytat tutaj.
***
Dziękuję za odwiedziny i Wasze komentarze pod ostatnim postem. Bardzo się cieszę, że spodobały Wam się moje kartki z rogaczami :)

24 komentarze:

  1. Prawdziwy pozytywnik- gęba mi się uśmiecha jak patrzę na okładeczkę i pierwszą stronę! Super! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pozytywik przecież :) Pierwsza strona ładniutka, fajny jest ślimak i te kolorowe listki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) drugi raz tego ślimaka bym nie dała ;) miał być jeżyk, ale córka mi go zwinęła i sobie do swojego obrazka przykleiła...

      Usuń
  3. Okładka fajna taka radosna i pierwsza strona również - świetnie oddaje leśny klimat:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tam, oj tam, chyba trochę przesadzasz... Jak zobaczyłam okładkę, to aż się uśmiechnęłam, taka jest kolorowa i radosna - czyli pozytywnik spełnił zadanie już na wstępie (a muszę Ci powiedzieć, że miałam dzisiaj okropny poranek) :DDD. Pierwsza strona też mi się podoba, wybrałaś piękne obrazki i ozdoby, samo to zielone drzewa już nastraja pozytywnie :DDD. Także głowa do góry, jest OK :DDD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz rację :) rzadko jestem zadowolona ze swoich prac...

      Usuń
  5. Bardzo fajna okładka.
    Ja też nie miałam pomysłu na pierwszą stronę i w efekcie wyszło to co wyszło. Ale myślę, że zawsze można to zmieni - jak nas najdzie natchnienie :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że mogę zmienić, ale jak znam życie to tak już zostanie :)

      Usuń
  6. A mnie się bardzo podoba Twoja pierwsza karta! Wyszła klimatyczna, bardzo leśna :)
    sama okładka też super, szczególnie ten lniany materiał w koronkowej ramce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) do okładki podchodziłam kilka razy... pomysłów było mnóstwo, ale jak znalazłam ten len to wszystkie inne zamiotłam pod dywan :)

      Usuń
  7. Pozytywnik jak zrozumiałam zamysł Ewy ma być Twój i dla Ciebie, więc się nie stresuj tylko ładuj pozytywną energią. Trzymam kciuki:))

    OdpowiedzUsuń