Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (151) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (180) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) Monika Blezień (40) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (33) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

wtorek, 1 grudnia 2015

202. Wyzwanie grudniowe u Hanulka

Wyzwanie grudniowe: "Magia Świąt".

Wzorów w tej tematyce jest mnóstwo. 
Jedynym warunkiem jaki postawiała nam organizatorka w tym miesiącu to taki, że nie może być to kartka.
Początkowo myślałam, żeby na wyzwanie zgłosić jednego z salowych bałwanków, ale to byłoby za proste. Pojawił się więc rogacz z nie byle jakimi rogami :)



Trochę się pomęczyłam i część poroża wyszyłam złotą nicią metalizowaną.
 W rzeczywistości wygląda to lepiej niż na zdjęciach.


Rogacz trafi w ramki i na ścianę :) 



Temat styczniowego wyzwania: "W mojej magicznej kuchni".

53 komentarze:

  1. Uhuhu, jaki dostojny ten rogacz! Nie dość, że rogi ma takie fantazyjne, to jeszcze ta nóżka posniesiona do góry...:D elegancko :D bardzo mi się podoba ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mnie też się podoba od dawna, a teraz była okazja go wyszyć :)

      Usuń
  2. Fajny:)szkoda ,że nie pokazałaś go od razu w ramce,byłby lepszy efekt:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) też żałuję... chwilowo jestem chora... pokazałam tak, bo obawiam się, że nie zdążę go oprawić do 10

      Usuń
    2. oo to zdrówka Ci życzę:))ja walczyłam z wirusem prawie trzy tygodnie:)))

      Usuń
  3. Uwielbiam ten wzorek - wyszyłam bordowego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu najpierw widziałam ten wzorek, gdzieś w otchłani internetu, ale jak zobaczyłam w lecie u Ciebie na kartce to już wiedziałam, że kiedyś muszę go wyszyć :)

      Usuń
  4. Śliczny jest ten rogacz :) bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. To poroże to majstersztyk :) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny rogacz, a te rogi - świetny pomysł z metalizowaną złotą nicią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jednak wyszywanie metalizowaną nicią to prawdziwa udręka

      Usuń
  7. To co, że "Rogacz"...za to jak piękny ,dostojny i te złote kopytka :D
    Porożem błyska...jestem pewna,że każdą pannę uwiedzie ;)
    Śliczny obrazek:)
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi... fajne podejście do tematu :) podoba mi się bardzo :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  8. Wow, poroże imponujące, a jeleń dostojny i zgrabny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny rogacz, taki na bogato z tym porożem, w rameczce będzie pięknie się prezentował.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super hafcik . Bedzie pieknie sie prezentowal w ramce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ piękny!!! To jego poroże jest zabójczo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękniś z tego reniferka, ślicznie się prezentuje! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Renifer jest przecudny :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW!!! Prawdziwy świąteczny renifer, nawet poroże już przybrał na święta :DDD. Piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to właśnie taki specjalny świąteczny. Moje dziecko chciało jeszcze, żeby mu bombki wyszyć na tych rogach...hihihi... Dziękuję :)

      Usuń
  15. Świetny pomysł na wykorzystanie metalizowanych nici - rogacz od razu stał się bardziej świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny reniferek z błyszczącym porożem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny, świąteczny obrazek! Cudnie haftujesz i wykorzystujesz swoje hafty.
    Dziękuję Ci za odwiedziny i za udział w moim candy. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) może mi się poszczęści :)

      Usuń
  18. Rogacz bardzo dostojny, a jego poroże - imponujące!

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę sobie obejrzałam Twoje prace. Widzę że reniferki bardzo lubisz , bo sporo ich u Ciebie . Bardzo fajny motyw na kartki, W tych różnokolorowych wydaniach wygląda świetnie. Bombka karczochowa z bałwankiem skradła moje serce a za wyszywanie złota metaliczna nitka masz u mnie medal :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tyle ciepłych słów :)

      Usuń
  20. Cudo! Szczerze podziwiam!
    Przy okazji dziękuje za udział w moim candy i zapraszam jutro wieczorem po wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Z pewnością zaglądnę :)

      Usuń
  21. Robi wrazenie! Pomysl z metalizowana nicia to strzal w dziesiatke!

    OdpowiedzUsuń