wtorek, 1 grudnia 2015

202. Wyzwanie grudniowe u Hanulka

Wyzwanie grudniowe: "Magia Świąt".

Wzorów w tej tematyce jest mnóstwo. 
Jedynym warunkiem jaki postawiała nam organizatorka w tym miesiącu to taki, że nie może być to kartka.
Początkowo myślałam, żeby na wyzwanie zgłosić jednego z salowych bałwanków, ale to byłoby za proste. Pojawił się więc rogacz z nie byle jakimi rogami :)



Trochę się pomęczyłam i część poroża wyszyłam złotą nicią metalizowaną.
 W rzeczywistości wygląda to lepiej niż na zdjęciach.


Rogacz trafi w ramki i na ścianę :) 



Temat styczniowego wyzwania: "W mojej magicznej kuchni".

53 komentarze:

  1. Uhuhu, jaki dostojny ten rogacz! Nie dość, że rogi ma takie fantazyjne, to jeszcze ta nóżka posniesiona do góry...:D elegancko :D bardzo mi się podoba ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mnie też się podoba od dawna, a teraz była okazja go wyszyć :)

      Usuń
  2. Fajny:)szkoda ,że nie pokazałaś go od razu w ramce,byłby lepszy efekt:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) też żałuję... chwilowo jestem chora... pokazałam tak, bo obawiam się, że nie zdążę go oprawić do 10

      Usuń
    2. oo to zdrówka Ci życzę:))ja walczyłam z wirusem prawie trzy tygodnie:)))

      Usuń
  3. Uwielbiam ten wzorek - wyszyłam bordowego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu najpierw widziałam ten wzorek, gdzieś w otchłani internetu, ale jak zobaczyłam w lecie u Ciebie na kartce to już wiedziałam, że kiedyś muszę go wyszyć :)

      Usuń
  4. Śliczny jest ten rogacz :) bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny rogacz, a te rogi - świetny pomysł z metalizowaną złotą nicią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jednak wyszywanie metalizowaną nicią to prawdziwa udręka

      Usuń
  6. To co, że "Rogacz"...za to jak piękny ,dostojny i te złote kopytka :D
    Porożem błyska...jestem pewna,że każdą pannę uwiedzie ;)
    Śliczny obrazek:)
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi... fajne podejście do tematu :) podoba mi się bardzo :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  7. Wow, poroże imponujące, a jeleń dostojny i zgrabny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny rogacz, taki na bogato z tym porożem, w rameczce będzie pięknie się prezentował.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super hafcik . Bedzie pieknie sie prezentowal w ramce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękny!!! To jego poroże jest zabójczo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękniś z tego reniferka, ślicznie się prezentuje! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Renifer jest przecudny :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW!!! Prawdziwy świąteczny renifer, nawet poroże już przybrał na święta :DDD. Piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to właśnie taki specjalny świąteczny. Moje dziecko chciało jeszcze, żeby mu bombki wyszyć na tych rogach...hihihi... Dziękuję :)

      Usuń
  14. Świetny pomysł na wykorzystanie metalizowanych nici - rogacz od razu stał się bardziej świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny reniferek z błyszczącym porożem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny, świąteczny obrazek! Cudnie haftujesz i wykorzystujesz swoje hafty.
    Dziękuję Ci za odwiedziny i za udział w moim candy. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) może mi się poszczęści :)

      Usuń
  17. Rogacz bardzo dostojny, a jego poroże - imponujące!

    OdpowiedzUsuń
  18. Trochę sobie obejrzałam Twoje prace. Widzę że reniferki bardzo lubisz , bo sporo ich u Ciebie . Bardzo fajny motyw na kartki, W tych różnokolorowych wydaniach wygląda świetnie. Bombka karczochowa z bałwankiem skradła moje serce a za wyszywanie złota metaliczna nitka masz u mnie medal :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tyle ciepłych słów :)

      Usuń
  19. Cudo! Szczerze podziwiam!
    Przy okazji dziękuje za udział w moim candy i zapraszam jutro wieczorem po wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Robi wrazenie! Pomysl z metalizowana nicia to strzal w dziesiatke!

    OdpowiedzUsuń