Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (4) Boże Narodzenie (54) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (3) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (155) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (185) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (31) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (152) Kartki BN zabawa całoroczna (47) Kartki przez cały rok u Ani (20) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (17) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (46) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (36) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (57) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (8) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

piątek, 4 grudnia 2015

203. Flip it Stamp - koniec

Dzisiaj chcę się Wam pochwalić, że zgodnie z założeniem skończyłam kalendarz Flip it Stamp, a stało się to dzięki mojej chorobie... Tak, tak dzięki chorobie, która nie pozwoliła chodzić mi do pracy, ale igłę w ręce mogłam trzymać :) Mając trochę więcej czasu niż zwykle dokończyłam kalendarz i jestem bardzo zadowolona :)

Listopad i grudzień w parze prezentują się tak:


Tym razem zgodnie ze wzorem przyszyłam guziki. Powiem Wam, że chętnie wymieniłabym niektóre akcesoria przyszyte wcześniej na guziki, ale nijak nie mogę kupić takich małych guziczków w innych kolorach niż te co mam...



W całości kalendarz wygląda tak:


Kalendarz ma wymiary 26 x 37 cm i z pewnością znajdzie swoje miejsce w pokoju mojej córeczki :)
***
Dziękuję Pauli, która zorganizowała ten sal i z nie wiadomych przyczyn zniknęła z świata wirtualnego. Pomimo, że grupa rozpadła się kalendarz został wyszyty w założonych ramach czasowych. 
Rozumiem, że wydarzyło się coś co wpłynęło na taką właśnie Twoją decyzję Paula. Gdziekolwiek jesteś życzę wszystkiego dobrego.
***
Bardzo dziękuję za Wasze komentarze pod ostatnim postem. Cieszę się, że podoba Wam się mój ren :)

25 komentarzy:

  1. Te guziki zdecydowanie dodaja uroku ;) Fajnie, ze mimo przeszkod udalo sie hafcik dokonczyc i to o czasie jak piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kalendarz i super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalendarz wygląda rewelacyjnie! Gratuluję ukończenia całości:) O matko, a ja myślałam, że to jeleń z tym bujnym porożem... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) hihihi..ja też myślałam, że to jeleń dlatego napisałam, że rogacz, ale większość osób komentujących pisała, że to renifer :)

      Usuń
  4. Jak to mówią: nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Oczywiście choroba paskudna rzecz, ale jaki piękny kalendarz za to :) Cudownie będzie się prezentował w pokoju córeczki ;) Życzę dużo zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem właśnie dzięki chorobie można dokończyć rozpoczęte prace :) Dziękuję :)

      Usuń
  5. Prześlicznie wygląda ten kalendarz! Każdy miesiąc jest pięknie opracowany, prezentuje się wspaniale i niezwykle oryginalnie. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. W całości kalendarz pięknie się prezentuje! Takiego to nikt nie ma! Super. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)myślę, że są tacy co mają podobny tylko z innymi guzikami ;)

      Usuń
  7. Grudniowy obrazek bardzo mi się podoba! Gratuluję wyrobienia się w czasie, dobra robota! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też :) bardzo mi na tym zależało :)

      Usuń
  8. Nigdy nie sądziłam że jest tyle fajniutkich wzorków na kalendarze. Twój jest naprawdę super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Twój kosi też jest fantastyczny :)

      Usuń
  9. Pięknie wyszedł ten kalendarz, córcia będzie miała cudny obrazek :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cały kalendarz to prawdziwe arcydzieło :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygląda ten kalendarz w całości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Ja robiłam ten kalendarz (nie teraz oczywiście) głównie ze względu na guzki. Specjalnie sprowadziłam malusieńkie aż z Tajlandii :) One dodają całego uroku! Kocham guziki.

    OdpowiedzUsuń