piątek, 4 grudnia 2015

203. Flip it Stamp - koniec

Dzisiaj chcę się Wam pochwalić, że zgodnie z założeniem skończyłam kalendarz Flip it Stamp, a stało się to dzięki mojej chorobie... Tak, tak dzięki chorobie, która nie pozwoliła chodzić mi do pracy, ale igłę w ręce mogłam trzymać :) Mając trochę więcej czasu niż zwykle dokończyłam kalendarz i jestem bardzo zadowolona :)

Listopad i grudzień w parze prezentują się tak:


Tym razem zgodnie ze wzorem przyszyłam guziki. Powiem Wam, że chętnie wymieniłabym niektóre akcesoria przyszyte wcześniej na guziki, ale nijak nie mogę kupić takich małych guziczków w innych kolorach niż te co mam...



W całości kalendarz wygląda tak:


Kalendarz ma wymiary 26 x 37 cm i z pewnością znajdzie swoje miejsce w pokoju mojej córeczki :)
***
Dziękuję Pauli, która zorganizowała ten sal i z nie wiadomych przyczyn zniknęła z świata wirtualnego. Pomimo, że grupa rozpadła się kalendarz został wyszyty w założonych ramach czasowych. 
Rozumiem, że wydarzyło się coś co wpłynęło na taką właśnie Twoją decyzję Paula. Gdziekolwiek jesteś życzę wszystkiego dobrego.
***
Bardzo dziękuję za Wasze komentarze pod ostatnim postem. Cieszę się, że podoba Wam się mój ren :)

25 komentarzy:

  1. Te guziki zdecydowanie dodaja uroku ;) Fajnie, ze mimo przeszkod udalo sie hafcik dokonczyc i to o czasie jak piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kalendarz i super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalendarz wygląda rewelacyjnie! Gratuluję ukończenia całości:) O matko, a ja myślałam, że to jeleń z tym bujnym porożem... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) hihihi..ja też myślałam, że to jeleń dlatego napisałam, że rogacz, ale większość osób komentujących pisała, że to renifer :)

      Usuń
  4. Jak to mówią: nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Oczywiście choroba paskudna rzecz, ale jaki piękny kalendarz za to :) Cudownie będzie się prezentował w pokoju córeczki ;) Życzę dużo zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem właśnie dzięki chorobie można dokończyć rozpoczęte prace :) Dziękuję :)

      Usuń
  5. Prześlicznie wygląda ten kalendarz! Każdy miesiąc jest pięknie opracowany, prezentuje się wspaniale i niezwykle oryginalnie. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. W całości kalendarz pięknie się prezentuje! Takiego to nikt nie ma! Super. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)myślę, że są tacy co mają podobny tylko z innymi guzikami ;)

      Usuń
  7. Grudniowy obrazek bardzo mi się podoba! Gratuluję wyrobienia się w czasie, dobra robota! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie sądziłam że jest tyle fajniutkich wzorków na kalendarze. Twój jest naprawdę super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Twój kosi też jest fantastyczny :)

      Usuń
  9. Pięknie wyszedł ten kalendarz, córcia będzie miała cudny obrazek :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cały kalendarz to prawdziwe arcydzieło :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygląda ten kalendarz w całości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Ja robiłam ten kalendarz (nie teraz oczywiście) głównie ze względu na guzki. Specjalnie sprowadziłam malusieńkie aż z Tajlandii :) One dodają całego uroku! Kocham guziki.

    OdpowiedzUsuń