poniedziałek, 7 grudnia 2015

206. Papierowy Mikołaj

Już bardzo dawno nie pokazywałam nic co można zrobić z dzieckiem :) co prawda już po Mikołaju, ale przecież Mikołaja można spotkać praktycznie przez cały grudzień ;)

Do wykonania Mikołajka potrzebujemy rulonik z papieru toaletowego (ulubiony przez nas produkt :), papier kolorowy, klej, nożyczki, kredki/flamastry, płatek kosmetyczny na brodę, pomponik /lub wata na pomponik.

Mikołajek po wykonaniu przez moją córeczkę wygląda tak:


  
Oczywiście Mikołaj musi mieć prezent, więc nasz też dostał pudełeczko :)


  
Pudełeczko ma zdejmowane wieczko i można do niego włożyć jakąś malutką, lekką rzecz.


  
Dla wujka Izabela zrobiła jeszcze jednego Mikołaja trzymającego serduszko :)


Być może Mikołaje nie są doskonałe, ale zostały zrobione samodzielnie przez siedmioletnie dziecko (ja zrobiłam tylko pudełko prezentowe). Jestem bardzo dumna :)

I moje uśmiechnięte słońce w podczas pracy (Mikołaj już ma klej na rękawiczce do przyklejenia prezentu)

Prawda, że proste i łatwe w wykonaniu?
Zachęcam Was do zrobienia ze swoimi dziećmi takiego Mikołaja.

 

35 komentarzy:

  1. Masz prawo być dumna bo mikołajek jest cudny.Widać,że córcia ma talent:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny Mikołaj, a widać ze dzieciątko zadowolone. Pozdrowionka rownież dla małej artystki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) oj, bardzo ją cieszy robienie takich rzeczy :)

      Usuń
  3. Dla dziecka do super zabawa, rozwija kreatywność :) a kto wie, może w przyszłości jej pasją też będzie rękodzieło... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie :) na razie ma pierwsze malutkie osiągnięcia w konkursach plastycznych :)

      Usuń
  4. Fajny pomysł, Mikołajki urocze :) już się nie mogę doczekać takich zabaw z moją córeczką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przyjdzie to szybciej niż Ci się teraz wydaje i sama doświadczysz, że zabawy z dziećmi dla nas rodziców też bywają twórcze :)

      Usuń
  5. Zdolną córeczkę masz. Zabawa z dziećmi jest super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ; ) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry pomysł! Już mam pomysł jak zająć kuzynkę, gdy następnym razem będę się nią opiekować ^^

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://beadare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ciszę się, że mogłam Cię zainspirować do zabawy :)
      Zaglądnęłam do Ciebie :)

      Usuń
  8. Rolka z papieru lub reczniikow to i nasze ulubione zrodlo inspiracji. Mamy juz biedronke Baske i gasiennice. Warto angazowac dzieciaki. Ja ze swoim czterolatkiem niedawno kleilam proste gwiazki a ostatnio lancuch na choinke ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My ciągle coś robimy, mamy pszczołe, motyla, minionki a teraz jeszcze Mikołaj. To my robiłyśmy jeszcze girlandę też ją pokażę :)

      Usuń
    2. Zainspirowalas mnie i do naszej kolekcji dolaczyly Minionki ;)

      Usuń
  9. Świetny mikołaj, w dzieciństwie robiłam podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że moje dzieci już dorosłe i rzadko robię takie wspaniałe "dzieciowe" ozdoby. Pozdrowionka ślę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, tylko czekać jak będziesz mogła je robić z wnukami :)

      Usuń
  11. Prześliczny ten Mikołaj, zdolne macie rączki :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mikołaj świetny ale najważniejsze że możemy takie ozdóbki zrobić z dzieciakami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki własnoręcznie zrobiony drobiazg zawsze daje mnóstwo radości. Urocze są te Mikołaje. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas daje radość robiącemu i obdarowanemu, więc radość jest podwójna :) Dziękuję :)

      Usuń
  14. Świetny recykling! Bardzo fajny gościu Wam wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń