czwartek, 10 grudnia 2015

207. Podaj dalej

Zapisałam się u Kingi na "podaj dalej" i dzisiaj otrzymałam od niej same cudowne rzeczy :)


Dwie pięknie ozdobione świątecznie puszki (mniejsza już jest w posiadaniu Izabeli), magnesy, przepiękna bransoletka z ważkami do kompletu są też kolczyki, mnóstwo wycinanek i słodkości :)




Zasady tej zabawy mówią, że osoba, która bierze udział w "Podaj dalej"
Po otrzymaniu prezentu, musi zrobić taką zabawę u siebie na blogu
I przygotować w ciągu roku prezenty dla kolejnych dwóch osób,
Które zechcą również wziąć udział w zabawie :)

Zatem ogłaszam "Podaj dalej" u siebie.
Jeżeli ktoś jest chętny na mały prezencik ode mnie 
To proszę o komentarz pod tym postem i wysłanie adresu na maila
Prezenty wyślę  w przyszłym roku, bo teraz mam bardzo gorący okres.

P.S. Zasady zapożyczyłam od Czarnej Damy :)

***
Serdecznie zapraszam wszystkie osoby scrapujące i nie tylko do nowego sklepiku Kingi. Jestem zachwycona szybkością wysyłki - we wtorek zamówiłam a dzisiaj już mogę się cieszyć nowymi papierami, wstążkami, tekturkami... Kinga cały czas poszerza asortyment sklepiku, więc nie zrażajcie się jak nie ma w nim tego czego szukacie. Napiszcie wtedy do niej.

Zaglądnijcie na stronę scrapkowo.pl, bo naprawdę warto :)


7 komentarzy:

  1. Ula z przyjemnością wezmę udział w tej zabawie :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też sie zgłaszam, adres prześlę jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja jestem gotowa do wzajemnego obdarowywania się. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, naprawdę świetne prezenty dostałaś od Kini :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezenty i ogólnie fajny pomysł na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łooo, ale ekspresowe to podaj dalej u Kingi! :D

    OdpowiedzUsuń