czwartek, 17 grudnia 2015

213. Grudniowe urodziny

W grudniu w  "Całorocznej wymiankce urodzinowej" u Reni swoje urodziny obchodzi Anulek

Paczuszka już dotarła do adresatki więc ją Wam pokażę.

Anulek lubi brązy więc powstały dla niej bombki karczochowe właśnie w brązach.


Skromna karteczka urodzinowa.


Karteczka świąteczna :)



Wyczytałam, że solenizantka lubi koronki, tasiemki więc w paczce nie mogło ich zabraknąć. Cała paczka tak się prezentuje.



Mam nadzieję, że solenizantka będzie zadowolona.
***
Dziękuję, za wszystkie Wasze komentarze pod postem z kartką bombką. Moje serce rośnie jak czytam te wszystkie ciepłe słowa. 
W ostatnim czasie nie odpowiadam na wszystkie Wasze komentarze, ale strasznie krucho u mnie z czasem - postaram się to nadrobić. Odwiedzam za to Wasze blogi :)


20 komentarzy:

  1. Piękne i pożyteczne rzeczy dostał ten Anulek:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka, obdarowana musiała być zadowolona. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż mogę powiedzieć? Solenizantka na pewno szczęśliwa z podarunków :) Kartka i bombki cudowne, jak zawsze i wszystko u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty przygotowałaś dla solenizantki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Solenizantka dostała i jest bardzo szczęśliwa, bardzo dziękuję spełniły się moje marzenia bombeczkowe i wszystko trafione Ula w 100% dziękuję, mam nadzieję że i ja będę mogła się odwdzięczyć;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karczochowe bombki widzę pierwszy raz w życiu. Zachwyciły mnie tak bardzo, że będę szukała sposobów na wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ulubione bombki i renifer! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ wspaniałe prezenty urodzinowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne rzeczy przygotowałaś dla Anulka. Na pewno będzie zadowolona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się już tyle razy do tych karczochowatych bombek przymierzałam że szok i co? i wielkie NIC. Pozostaje mi tylko podziwiać u innych :P a tak sobie marzyłam ze sobie tę pierwszą na choineczce powieszę :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Super prezenty przygotowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty przygotowałaś :DDD. A te bombki są cudne, wiem co mówię, bo też takie mam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przygotowałaś śliczne rzeczy a karczochy w tych kolorkach są boskie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe karczochy :) pięknie je ułożyłaś. Śliczna metryczka

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ piękne karczochy! W ogóle wszystko jest piękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekny prezent, a metryczka jest wręcz cudowna- będzie wspaniałą pamiątką:)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jejciu, same cudności wykonałaś, piękne :)
    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi sie swiateczna kartka :) Pomysl do "podkradniecia" ;)

    OdpowiedzUsuń