wtorek, 5 stycznia 2016

222. Pozytywnik_2

Drugi cytat na kartę pozytywnika:

"Jest taki dzień,bardzo ciepły, choć grudniowy,
Dzień, zwykły dzień, w którym gasną wszystkie spory.
(...) Niebo ziemi, niebu ziemia,
Wszyscy wszystkim ślą życzenia,
Drzewa ptakom, ptaki drzewom,
Tchnienie wiatru płatkom śniegu."

Chyba wszyscy znają tę piosenkę Czerwonych Gitar i jest ona ponadczasowa i ponad pokoleniowa...
Dlatego też moja druga kartka pozytywnia jest jedyna w swoim rodzaju, ponieważ została zrobiona przez moją córkę. Ja tylko wyjmowałam "co tam mam". Z naszej współpracy wyszła taka kartka pozytywnika:


Wiem, że nie jest idealna i pewnie dużo można by w niej poprawić, ale wiem też, że jak za kilka lat na nią popatrzę to buzia zawsze będzie mi się śmiała :)  

41 komentarzy:

  1. Karteczka jest super. Czego Ci w niej brakuje? Ważne że wspólnie z córką ją stworzyłaś i świetnie się przy tym bawiłyście. Kiedyś z sentymentem wspomnisz, jak to powstawał. Moja córka, już dorosła, nie pozwala mi na pokazanie jej pierwszych prac robótkowych, więc muszę to uszanować i podziwiać jej talent tylko samej.)
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu niczego mi w niej nie brakuje :) Nie jest idealna, ale właśnie dlatego jest piękna :) i tylko ja taka mam ;)

      Usuń
  2. Praca nie musi wyglądać na idealną, liczy się jej "wnętrze" to ile sprawia nam radości. A wyszło naprawde pięknie : ) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To stwierdzenie wynika głównie z tego, że pozostałe prace dziewczyn będą z pewnością idealne :) moje dziecko włożyło w nią całe swoje serducho i to jest najważniejsze :)

      Usuń
  3. Uleńko...taka kartka,warta jest tysiąc razy więcej...niż wszystkie najpiękniejsze:)
    Mam dwie córy i ogromne pudło, tymi "pierwszymi" karteczkami ,często do nich wracam i łezka się kręci :)
    Wszystkiego dobrego...pozdrawiam:) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda :)
      Ja mam wiele teczek rysunków :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. takie dziecięce kartki sa wspaniałe, to piekna pamiątka, ja w tym roku zapakuję do kuferka papierową choineczkę ozdobioną przez mojego M. jest dla mnie najpiękniejszą ozdobą świąteczną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdej mamy rzeczy zrobione przez ich pociechy są najpiękniejsze i to jest piękne dzieci wkładają w to całe serduszko :)

      Usuń
  5. Ja jeszcze w polu z kartka pozytywnika, muszę dzisiaj w końcu ją wykonać , a twoje kartka prześliczna i wyjątkowa. Ja takich klika skarbów mam i zawsze z wielkim wzruszeniem je oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam trochę wolnego po świętach i czas do zagospodarowania z dzieckiem :) Czekam na Twoją odsłonę :) Twoja z pewnością będzie piękna i idealna :)

      Usuń
  6. Karta przepiękna i najważniejsze,że od dziecka!!Upajaj się tymi chwilami,bo one są niestety bardzo krótkie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na pozytywnik:) karteczka urocza -będzie miłym wspomnieniem wspólnie spędzonych chwil:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wasza współpraca przyniosła świetne efekty, śliczna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszło i będzie budzić uśmiech przez długie lata, i o to chodzi w pozytywniku!!! Też mam pochowane po szufladach rysunki i laurki mojej dorosłej już córki, i to są najpiękniejsze prace na świecie :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  10. będzie kiedyś wspaniałym wspomnieniem

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci wyszła ta karta - kiedyś będzie wspaniałą pamiątką współpracy z córką.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. super, piękna pamiątka pracy córki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ona nie ma być idealna, ona ma budzić piękne wspomnienia i tak jak sama napisałaś, uśmiech za każdym razem jak na nią spojrzysz :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszła wspaniale!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziś dzieci robią karteczki,a ja przechowuję laurki od moich córek:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczka jest najpiękniejsza na świecie, bo Wasza :* Fajny ten pozytywnik :* Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :***

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka jest przepiękna. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ona właśnie jest idealna, bo zrobiona przez Twoją córkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartka jest Wasza i nic juz dodawa nie trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń