niedziela, 10 stycznia 2016

224. Lifting fartuszka kuchennego

Pamiętacie magnesy na lodówkę
Dzisiaj będzie trochę kontynuacja tamtego posta, bo dotyczy tego samego wzoru. 
Tak jak już wspominałam Monika stworzyła wzór składający się z pięciu wersji kolorystycznych.

Kuchnia to nie jest moje królestwo, ale jak już tam jestem to wydaje mi się, że radzę sobie całkiem nieźle ;)  Zielony zwyczajny fartuszek ma już od lat i zakładam go tylko wtedy, gdy mam do czynienia z mąką.
Tak wygląda mój fartuszek:

Kiedy wyszyłam drugi wzorek kuchenny od razu zrodziła się myśl, ze trafi on na mój fartuszek. Druga odsłona wzoru Moniki


Wzór jest bardzo prosty, bardzo łatwo i szybko się go wyszywa. Wyszłam na Aidzie 14ct koloru białego dwoma nitkami muliny DMC. Całość obszyłam koronką.

Fartuszek po liftingu tak wygląda:



Jak Wam się podoba takie zestawienie kolorystyczne?

***
Wzór można kupić w sklepie internetowym Moniki Blezień TUTAJ

***
Dziękuję za tyle ciepłych i miłych komentarzy pod postem z Mirabelką.

***
Do 15 stycznia można się jeszcze zapisać na zabawę kartki bożonarodzeniowe przez cały rok TUTAJ

28 komentarzy:

  1. No i super fartuszek :) Hafcik bardzo kuchenny i idealny na fartuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu fartuszek nabrał "mocy" Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda : ) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda! Może sprawi, że przebywanie w kuchni będzie przyjemniejsze? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ozdobiłaś fartuszek:)))Też mam w planie uszyć fartuszek na prezent:)))może skorzystam z Twojego wzoru:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udana metamorfoza!
    Fartuszek prawdziwej hafciarki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna metamorfoza fartuszka, dzięki temu hafcikowi. Wzorek opracowany przez Monikę świetny, Twoje wykonanie ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  8. fartuszek wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  9. O wiele lepiej teraz wygląda :)Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie!!! Od razu weselej się będzie pracowało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No teraz to się zrobił fajny fartuszek, świetny pomysł z tym haftem :))).

    OdpowiedzUsuń
  12. Super haft i świetna metamorfoza fartuszka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fany pomysł na odświeżenie fartucha. Zestawienie kolorystyczne idealne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł na odnowienie fartuszka :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny lifting :) W takim fartuszku od razu przyjemnie się pracuje w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwień, biel i zieleń fajnie ze sobą współgrają ;-) Udana metamorfoza!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny fartuszek. Śliczny kolor z tym wykończeniem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Żal by mi było używać takiego fartuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fartuszek super się prezentuje w odmienionej wersji :).

    Ja wchodząc do kuchni od razu ubieram swój fartuszek jeśli wiem, że będę robić przy jedzeniu :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo udana przemiana fartuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fartuszek ekstra, tylko w kuchni siedzieć wraz z mąką:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla takiego fartuszka warto zagladac do kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń