niedziela, 17 stycznia 2016

227. Kartki laurki z różami

Co roku na Dzień Babci i Dziadzia robię z dziećmi kartki - laurki :) Swoim babciom, kiedy jeszcze żyły zawsze robiłam, jako dziecko i jako osoba dorosła, więc teraz staram się, aby moje dzieci też trwały w tej formie składania życzeń.
W tym roku powstały "prawdziwe" laurki, które można nawet powiesić. Izabela dzielnie pomagała zwijać mi róże. Muszę przyznać, że mnie zaskoczyła swoją zręcznością. Mnie pozostało (jak zresztą zawsze przy pracy z córką) sklejanie.

Pierwsza kartka - laurka


Druga kartka - laurka



W obydwóch przypadkach imiona dzieci są napisane ręcznie, ponieważ uważam, że życzenia powinny być podpisane ręcznie, nawet wtedy kiedy są wydrukowane. Z pewnością, gdyby imiona były wydrukowane razem z wierszykiem były ładniejsze, ale nie byłoby tego maleńkiego pierwiastka ludzkiego ;)
Do stworzenia serduszek różanych zużyłam wszystkie posiadane w swoich zapasach liście , więc muszę się w nie szybciutko zaopatrzyć :)

Kartki - laurki zgłaszam na Wyzwanie # 1 w scrapkowo.pl

***
Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)


28 komentarzy:

  1. Piękne laurki razem przygotowaliście. Także jestem za tym, aby wszelkie życzenia podpisywać ręcznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczkowe laurki.
    Masz zdolną córunię i wcale mi nie dziwne, że tak składnie jej szło zwijanie tych różyczek. Łapki dzieci są bardziej wyczulone na tego typu prace a i ich starania są większe bo wiedzą, że musi wyjść ładnie.
    Powodzenia w tworzeniu następnych piękności.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne laurki, podobają mi się te serca z różyczek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki są śliczne na pewno ucieszą Dziadków:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł z tymi laurkami:))kiedyś robiło się je na każdą okazję,a teraz przeszły w kartki -scrapki:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Izy za piękne różyczki. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna tradycja :) Podtrzymuj ją u swoich dzieci jak najdłużej :)
    Kartki są piękne a Dziadkowie na pewno będą zachwyceni i wzruszeni :) Co do podpisów własnoręcznych - zgadzam się całkowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Laurki są śliczne.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne te laurki a różyczki perfekcja. Zdolną masz córcię. Myślę że babcie będą zachwycone.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super że dzieciaki nadal robią laurki i że mają w tym pomoc.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ula laurki są świetne;)
    Dziękuję za zgłoszenie w wyzwaniu:)
    Życzymy powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna ale się nakręciłaś tych różyczek

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki :)
    Ja także uwielbiam te różyczki zwijane :)
    Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Scrapkowo.pl
    Pozdrawiam :)
    A.M.S.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super się prezentują obie laurki.
    Niech żyją Babcie i Dziadkowie jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne laurki zrobiłyście :) Izabela odziedziczyła talent po mamie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe,a te różyczki wyszły cudownie i perfekcyjnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Różyczki wyglądają prześlicznie i całość prezentuje się rewelacyjnie :) Piękna tradycja ;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyszło! A u mnie odwrotnie, ja produkuję materiały a córcia tylko skleja :-) Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale wyglądają te różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyszly! Straszne podobaja mi sie rozyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale się prezentują te różyczki a najfajniejsze jest w nich to, że można je zrobić bez specjalistycznego, scraperskiego sprzętu. Dziękuję Ulcia że pochwaliłaś się nimi - i widzę że nie tylko ja lubię je kręcić :-)))

    OdpowiedzUsuń