poniedziałek, 25 stycznia 2016

234. Święta na okrągło_styczeń

Temat wyzwania styczniowego u Inki:
"Wianek" 




Moja interpretacja wygląda tak:


 Znowu powstała bardzo prosta karteczka :)

Wianek wyszyty na białek Aidzie 14 ct, dwoma pasmami muliny DMC, kolory dobierałam sama.

***
Czekam na Wasze karteczki styczniowe do 31 stycznia :) 
Już ponad połowa z Was przysłała swoje kartki i wszystkie są piękne. 

***
Bardzo dziękuję za wsparcie przy moich zaległościach zacznę od Damy i zobaczymy..., pokaże Wam efekt i zdecyduję czy faktycznie jest sens ją kończyć. 
Dziękuję, że jesteście i zaglądacie do mnie :)

35 komentarzy:

  1. Piękny wianuszek, a karteczka wyszła świetnie- super z kolorkami! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest ten wianuszek . i karteczka tak delikatna. Jednak haft krzyżykowy ma swój urok na takich karteczkach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka, taka prosta a ile w niej uroku :) super!!! pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to zestawienie kolorystyczne i wianeczek mi się podoba w swojej prostocie :))
    Jakby to powiedzieć - jestem na TAK ;))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale nie taka prosta! kolory tańczą!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny hafcik i przepiękna kartka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wianuszek - delikatny i radosny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna! Ten wianek jest taki kolorowy... cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny hafcik i piękna karteczka powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! :)) Jak u Ciebie to jest "prosta kurteczka" to aż się boję jakie robisz nie proste... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna:)też mam plan na wykonanie tego wianuszka:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka :) Bardzo fajny wianek wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka bardzo mi się podoba :).

    Cieszę się, że pomysł z kotkiem wędrowniczkiem Ci się spodobał. Niech Twoja dobroć zagości na całym świecie ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. To co dla Ciebie proste, dla mnie trudne. Super karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny wianek wyszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczka nie taka prosta bo wianek okrągły i domek stoi na "rondzie" ;-) Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczo! wszystko do siebie idealnie pasuje!!!

    OdpowiedzUsuń