piątek, 29 stycznia 2016

237. Prywatna wymianka z Asią

Jeszcze w listopadzie umówiłyśmy się z Asią z bloga Joasia&art na prywatną wymiankę. Sprecyzowałyśmy wzajemną listę życzeń i w tym miesiącu obdarowałyśmy się wzajemnie :)

Ja dla Asi przygotowałam paczuszkę, która zwierała haftowane magnesy na lodówkę zwierzaki i kuchenne, przepiśnik, mulinę, aidę, wzory, herbatkę i czekoladę.

Do mnie od Joasi przyfrunęły wzory, przydasie, biżutki i słodycze :)

Przydasie... guziczki... koronki...

Dwie piękne broszki i kolczyki :)

Joasia na swoim blogu pokazała już zapisaną pierwszą stronę przpiśnika. Bardzo się cieszę, że jej się spodobał i z niego korzysta.


15 komentarzy:

  1. Ale cudeńka przygotowałyście dla siebie :DDD. Uleńko, dzięki za miłe słowa :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna wymianka,piękne prezenty. Wymianki zawsze cieszą:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiśnik świetny!!!! (choć ja bym tu zwinęła coś innego:-)) fajna wymianka! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymianka! Oryginalne rzeczy dostałaś (bo że wysłałaś to wiadomo :) ). Mnie urzekły te guziczki kwadratowe.... boskie są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne prezenty, wymianki są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna wymianka i bardzo fajne prezenty sobie zrobiłyście.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty sobie sprawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń