sobota, 30 stycznia 2016

238. Pozytywnik_4

Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym Twoim życiu.
-Mark Twain-

Tym razem Ewa nie ogłosiła następnego hasła do pozytywnika w poście tylko wysłała do nas pocztą wraz ze scrapkami. Miałyśmy stworzyć kartkę przy użyciu chociaż jednego scrapka z koperty. U mnie jak zwykle gości minimalizm.

Cytat jest naprawdę piękny i ja odniosłam go do rodziny.


Akurat dnia, w którym dotarł do mnie list od Ewy nie można zaliczyć do najlepszych (znowu dostałam od życia po d...) zaowocował powstaniem jeszcze jednej karty, ale trudno nazwać ją pozytywną... Jak to ktoś kiedyś powiedział: jak się ma miękkie serce to trzeba mieć twardą d... i stąd hasło na mojej przypominajce, która wisi w pracy przy moim stanowisku.

Zdjęcie kiepskie, bo już zrobione w miejscu docelowym. Chmurki są od Ewy :) Niestety hasło nabiera dla mnie w ostatnim czasie innego wymiaru.

***
Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze!
***
Przysyłajcie swoje karteczki BN. Termin jest do jutra, a jeszcze sporo ich brakuje.

31 komentarzy:

  1. Ulcia, uważaj, bo jeszcze założysz antypozytywnik!!!!!!!!! Nie wolno! Nielzja! Kochana pierwszy- nawet tymi kolorami suspokaja- super! Co do drugiego, to....jeszcze sie zaczniesz bawić w art-journal! Buziam, kochany człowieku, główka do góry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga to tylko odreagowanie dnia:) zrobiłam nawet dwie prawie takie same... jak myślisz, gdzie jest druga? co do art-journal to zaraz zapytam wujka google co to jest ;)

      Usuń
  2. Świetna kartka pozytywnika:) A druga...no cóż -ludzie bywają różni i tego nie zmienimy...Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło wspaniałe obie mi się podobają : ) Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka z pozytywnika, jak skończysz cały będzie piękny

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna Ci wyszła ta karta, świetna interpretacja :)
    co do złego dnia... też słyszałam to powiedzienie, że "jak się ma miękkie serce"... śmieszny jest, ale niestety często prawdziwy. Ja jednak staram się myśleć pozytywnie - dobro powraca, pamiętaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pamiętam o tym, tylko szkoda, że nie zawsze od tych osób od których powinno... cóż życie...

      Usuń
  6. Piękna rodzinna kartka pozytywnika :)
    Co do miękkiego serca i twardego tyłka - to jest to niestety prawda. Mam nadzieję, że wszystko będzie u Ciebie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za troskę, wszystko jest dobrze... to tylko takie chwilowe zwątpienie... trzeba twardym być i tyle

      Usuń
  7. Kartka z pozytywnika bardzo mi się podoba,a ta druga to miałabym komu podarować:)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karta do pozytywnika, a ta antypozytywna też mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Wam,tych cudnych pozytywników:)
    Może kiedyś dorobię się własnego :)
    Pozdrawiam ciepło:)
    ps.Karteczka poleciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj skąd ja to znam - do o dobrym sercu i twardej doopce? Ostatnio też się dałam nabrać, przyjęłam zamówienie, Pani pisła duuużoooo smsów, okazało się, że też tworkuje, dałam info na swój blogas o jej twórczości, paczkę wysłałam 2 tygodnie temu za pobraniem i do dzisiaj czeka na poczcie na odbiór a i kontaktu też nie ma :/ Ach jo....
    Karta z pozytywnika jest piękna :* W ogóle ten pozytywnik to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz Aniu dobroć i uczciwość z reguły chodzą w parze razem :)
      A paczka co wróci chyba do Ciebie, bo na poczcie nie może leżeć w nieskończoność...
      Namawiam do dołączenia do zabawy u Ewci :) może by się zgodziła jakbyś chciała ;) trzeba by jej zapytać

      Usuń
  11. Bardzo podobają mi się obie kartki.
    Co do drugiej, to zaskoczyło mnie hasło. Wg mnie nie pasuje do Ciebie, ale rozumiem, że przytrafił ci się dzień który do niej pasuje. Oby jak najmniej takich!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, Uleńko, ja też ostatnio stwierdzam, że chyba nie warto być dobrym, miłym i uprzejmym. Tacy to zawsze po głowie dostają i mają gorzej w życiu. Dziś prym wodzą ci przebojowi, wyszczekani, "po trupach a do celu". I czasem to taki pozytywnik bardzo by mi się przydał. Może się wymienimy: ja Ci karteczkę przestrzenną, Ty mi "pozytywną"? Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu możemy się wymienić, ale Ty robisz takie piękne kartki, że moja kartka pozytywnika niegodna Twojej ;)

      Usuń
    2. Godna, godna, bo przez Ciebie zrobiona! Jesteśmy w kontakcie :))

      Usuń
  13. Super interpretacja kartki pozytywnika, oj Ulka zmartwiłaś mnie, ale tak to już jest niestety kto ma miękkie serce musi mieć twarda d...cię. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak to zwykle jest, Ulka; Ty w kogoś chlebem, on w Ciebie kamieniem :p jak ja Ciebie rozumiem. Ale głowa do góry, kochana, zignoruj- szkoda energii na coś, co wytrąca nas z równowagi, lepiej poświęcić ją na przyjemniejsze sprawy; choćby swoje pasje :) Cieplutko pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz Jadziu całkowitą rację, ale nie zawsze da się przejść obojętnie... chociaż człowiek się stara to czasem i tak go ruszy...

      Usuń
  15. o tak, też mam miękkie serce i ostatnio stale dostaje po tyłku, tylko, że ja chyba i tyłek mam miękki, bo powoli już nie wytrzymuję tego
    super pozytywnik, a co do drugiej karty, to w moim przypadku właśnie dostaję za dobre uczynki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ja drugą kartę mam właśnie po to, żeby się nie dziwić, jak jest kara zamiast wdzięczności i po to, żeby czasem się powstrzymać od robienia "komuś dobrze"

      Usuń
  16. A ja sobie zawsze powtarzam - co cię nie zabije to cię wzmocni. Nie warto rezygnować z dobrych uczynków, czasem są też doceniane. Świetne prace Uleńko. Życzę Ci miłej i spokojnej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja bym dodała, że każde dobro wróci. Prędzej czy później, ale wróci.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj niestety to jest prawda, ja mam nową babkę w pracy dla której starałam sie być miła a ta zołza za chwilę wbijała mi w plecy nóz do kierownictwa. Także życie ciagle nas wszystkich uczy, tylko niekoniecznie każdy ma zły charakter i umie mówic nie. Głowa do góry kiedyś i słonko dla Ciebie zaświeci:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kolejna karta pozytywnika, jak i sam cytat. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Uleńko 3maj sie i nie poddawaj :)

    pieknie wyszlo wszystko

    a jesli o d... mowa to ja jeszczet aki slyszalam "jak sie nie obrócisz z tyłu d..." uwazam, ze prawda cała

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kartki :)
    Dni bywają różne i różnych ludzi spotykamy na swej drodze - ja eliminuję wszystkich, którzy mnie w jakikolwiek sposób denerwują czy wprawiają w zły nastrój. Szkoda na nich życia :)

    OdpowiedzUsuń