Etykiety

abażur (1) album (5) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) blejtram (1) bombardowanie (5) bombki (8) box (7) Boże Narodzenie (62) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (4) decoupage (7) digi (4) Dimensions (3) DMC (157) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (3) frywolitka (3) gnomek (2) gościnny występ (1) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (187) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) Halloween hat (3) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (33) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartka (3) kartki (162) Kartki BN zabawa całoroczna (52) Kartki przez cały rok u Ani (22) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (24) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (49) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) needlepoint (3) Needleroll (4) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) Olga HDstitch (4) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Papierowy Potwór (6) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (12) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (16) puszka (1) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (30) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (7) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) śnieżynki (1) świecznik (1) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (38) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (3) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (20) wymianka (43) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (65) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (11) zawieszka (9) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

wtorek, 9 lutego 2016

246. Publikacja w Igłą Malowane

Większość hafciarek zna polskie czasopismo, jakim jest Igłą Malowane wydawane przez firmę Coricamo.


W ostatnim numerze Igłą Malowane nr 1/2016 pojawiła się krótka publikacja z moimi makami wyszytymi na podstawie wzoru firmy Coricamo, który można kupić tutaj.



Taka mała rzecz, a tak strasznie cieszy :) 
Trochę byłam zaskoczona, ponieważ nie zostałam poinformowana o publikacji, a sklep w którym do tej pory kupowałam Igłą Malowane zmienił właściciela i niestety nie można już u nich kupić tej gazety. Generalnie wyjątkowo w tym miesiącu miałam problem z zakupieniem tej publikacji. Na szczęście zamawiałam trochę mulin i przy okazji zakupiłam też gazetkę bezpośrednio w Coricamo. Czas chyba pomyśleć o prenumeracie...

42 komentarze:

  1. A czy zapisano- ja się PYTAM- że ta karteczka stoi u mnie do tej pory na szafce w sypialni?????????????????????????????????????? ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha... a syn właśnie pytał, gdzie te maki są, bo ich nie widział ;) to może ja go wyślę do tej Twojej sypialni :)

      Usuń
    2. A druga wersja u mnie w salonie :)

      Usuń
    3. Małgosiu do Ciebie na razie syna nie wyślę ;)

      Usuń
  2. Mała rzecz, a cieszy- to wcale nie taka mała, to uznanie Twojego wysiłku i prac. Gratuluję kochana takiego wyróżnienia :) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Jadziu za Twoje słowa :)

      Usuń
  3. Gratuluję serdecznie!!! Twoje hafty są przepiękne, więc wcale się nie dziwię, że świat się o Ciebie upomniał :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję publikacji! Te maki są cudne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo Ulka, ja te twoje maki nie raz podziwiałam, na blogu w przesyłkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdeczne gratulacje!!! Maki - przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, to miło przeczytać o sobie i zobaczyć że ktoś docenia Twoją pracę, super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulcia widziałam :D i superrrrrr :D :D :D bo masz talent kobieto, niech Cię poznają inni :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Również gratuluję wyróżnienia,piękne maki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Ci takiego wyróżnienia:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję takiego wyróżnienia. Ja też mam się z czego cieszyć bo mój obraz też jest opublikowany w galerii czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się dopiero teraz popatrzyłam jakoś wcześniej czytałam, ale nie skojarzyłam :)

      Usuń
  12. Moje gratulacje! Miło jest zobaczyć swoje prace w gazetce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje Ula, no to teraz jesteś sławna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. CIESZY,CIESZY:)0wszystko co robisz cieszy:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! I przypomniałaś mi, że też się muszę pochwalić - kot wychodzący z poduszki to mój.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no to nie dość, że publikacja to jeszcze w takim fajnym gronie :) a tak się zastanawiałam nad tym kotem,bo też takiego wyszyłam, ale ja znam Cię jako Promyk ;)

      Usuń
  16. Gratulacje - tym bardziej ,że jedna z wersji Twoich maczków zdobi mój salon. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że w takim cudownym miejscu i takiej miałej osobie mogłam je wysłać :)

      Usuń
  17. Gratuluję i ja! Fantastyczne przeżycie! Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje Ula :) Maki zasłużyły na ich pokazanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A To e maki Twoje?? Ale mogłam nie wiedzieć, bo dopiero od niedawna bywam u Ciebie . Gratuluję publikacji , Izy obrazek poznałam , bo widziałam go wczesniej u niej na blogu. Ale wiesz mam mieszane uczucia co do podejście Coricamo. Już nie pierwszy raz przekonałam , sie o tym że oni mają nas wiernych czytelników za nic. Powinni choć poinformować , że przyjęli prace do druku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu mogłaś nie wiedzieć, bo post był publikowany w kwietniu 2015r. :)
      Co do drugiej części Twojego komentarza to mam podobne odczucia, a i tekst mój jest obcięty ;)

      Usuń
  20. Miła sprawa. Chociaż samo czasopismo bardzo kiepskie, jeżeli chodzi o oferowane wzory :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Super! Szkoda tylko, że Cię nie poinformowali o tym fakcie :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję :) Nie mała rzecz - tylko wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję. Miła sprawa i wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje !!!!
    Ja jakiś czas temu kupiłam gazete i lezy i teraz dopiero przypomnialo mi sie o niej .... wstyd ze zaraz nie pogratulowałam a ja nawet miałam w rece te twoje dzieło bo wysyłałam je do Małgosi Z
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń