Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (4) Boże Narodzenie (54) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (3) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (155) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (185) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (31) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (152) Kartki BN zabawa całoroczna (47) Kartki przez cały rok u Ani (20) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (17) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (46) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (36) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (57) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (8) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

czwartek, 25 lutego 2016

259. Podaj dalej_1

Zasady tej zabawy mówią, że osoba, która bierze udział w "Podaj dalej"
Po otrzymaniu prezentu, musi zrobić taką zabawę u siebie na blogu
I przygotować w ciągu roku prezenty dla kolejnych dwóch osób,
Które zechcą również wziąć udział w zabawie :)


Ja otrzymałam prezent od Kingi  w grudniu, a prezenty miałam przyjemność przygotować dla Bożeny i Moniki :)

Przygotowałam dla dziewczyn:
- żółte kubeczki ubrane w fioletowe ocieplacze

- w kubeczkach znalazły swoje miejsce przydasie
- filcowe zakładki
- karteczki



I oczywiście herbatka i coś na ząb. Dołożyłam też wzory haftu krzyżykowego i kawałki aidy, ponieważ wyczytałam, że Bożena chciałaby spróbować haftu, a Monika haftuje.
U Moniki możecie zapisać się na podaj dalej Tutaj

Mam nadzieję, że dziewczyny będą chociaż minimalnie zadowolone.

***
Dziewczyny dosyłajcie lutowe karteczki, brakuje jeszcze 3 karteczki.
Czyżbyście się już poddały? 
Macie czas do 29 lutego  :)

23 komentarze:

  1. Ale piękne prezenty przygotowałaś! Dziewczyny na pewno są bardzo zadowolone. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też biorę udział w podaj dalej od czasu do czasu- niedawno robiłam toteż teraz odpuszczę, tym bardziej, że chwilowo krucho u mnie. czy karteczkę lutową wysłałam- sprawdzę- jestem bowiem zapominalska :p
    Ileż to razy robiłam jakąś pracę na wyzwanie, ale zapominałam ją podlinkować na owego bloga- to dopiero nazywa się skleroza- mnie trzeba napominać, Ulka :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu nie mam karteczki od Ciebie :) to właśnie przypominam, a nie będę wymieniać od kogo nie mam, bo nie wiem czy każdy ma życzenie być wywołany imiennie do tablicy ;)

      Usuń
  3. Super prezenty przygotowałaś. :) hmm ja swoją chyba już wysłałam, ale jeszcze się upewnię. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Minimalnie? Kochana ja jestem mega zadowolona. Serdecznie Ci dziękuję,prezenty cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty, obdarowane z pewnością będą ucieszone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowne prezenty! Te osłonki na kubeczki są przepiękne. Cuda prawdziwe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty, są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty są urocze i różnorodne. Na pewno bardzo się spodobały.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem strasznie zadowolona najbardziej podoba mi się kubek w ocieplaczu po prostu mistrzostwo, za cały prezent bardzo dziękuję:) Ja u siebie podaj dalej ogłoszę w późniejszym terminie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się Bożenko :) Twoja sprawa kiedy ogłosisz, najważniejsze, żebyś ogłosiła ;)

      Usuń
  10. Super prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super prezenty przygotowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Milusie prezenciki przygotowałaś! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale bogate te kubeczki :) a te filcowe zakłądki - urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń