wtorek, 5 kwietnia 2016

289. Różana podstawka

Róża wg wzoru Moniki Blezień znalazła swoje miejsce na podstawce pod kubek. Bardzo mi się podoba efekt końcowy.
Wzór prosty. Haftuje się go szybko i przyjemnie. Róża z pewnością świetnie wkomponowałaby się w karteczkę, serwetkę, woreczek na susz różany i co tylko przyjdzie Wam do głowy.


 Wymiary w krzyżykach 30x30
Aida biała, 14ct
Mulina DMC
Ilość kolorów 4
Krzyżyki dwoma nitkami muliny
Kontury jedną nitką
Wzór wg Moniki Blezień
Kolorystyka wg Uli K

Podstawki kupiłam już dawno w Coricamo i zachomikowałam, a teraz sobie o nich przypomniałam. Bardzo ładnie się zatrzaskują w przeciwieństwie do kwadratowych, które kupiłam wcześniej Tutaj



Zapraszam do sklepu Moniki TUTAJ. U Moniki nie tylko można kupić wzory, Monika oferuje też gotowe wyhaftowane produkty.

23 komentarze:

  1. bardzo ładnie wyszła ta podkładka, taka skromna i delikatna a jednocześnie bardzo urokliwa!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna,sama rozkosz przy piciu kawki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowa podstawka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie się prezentuje :) aż szkoda byłoby ją używać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Różana podstawka ślicznie się prezentuje :) Oj kusisz, kusisz tymi krzyżykami :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta podstaweczka :) a róża wygląda jak żywa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze podstawki nie haftowałam .Może czas zacząć. Róża i pięknie zaprojektowana i cudnie wyszyta. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ula, dziękuję za piękną prezentację haftu. Róża w oprawie, w formie podkładki wygląda fantastycznie, a twoje sugestie świetne. Szczególne pomysł z woreczkiem na susz różany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam jeszcze haftowanych podkładek, super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wzorek :) I świetnie wpasował się w podstawki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego, radości, szczęścia moc, słoneczka wesołego, snów pięknych co noc. Z uśmiechem idź przez życie, rozkwitaj jak ten kwiat, przy dobrym apetycie i w zdrowiu - sto lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuje z całego serduszka :):):)

      Usuń
  12. Taka podstawka to świetna sprawa :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Róża zawsze ma swoja klasę!

    OdpowiedzUsuń