niedziela, 17 kwietnia 2016

295. Kwiatowe serce

Serce kwiatowe wg wzoru Moniki Blezień.
Wzór prosty. Haftuje się go szybko i przyjemnie. Jest trochę konturów, ale są bardzo proste i po wyszyciu pierwszego kwiatka lub listka kolejne wykonuje się bez patrzenia we wzór.
Kontury nadają właściwy kształt kwiatom i liściom
  Wymiary w krzyżykach 46x54
Aida biała, 14ct
Mulina DMC
Ilość kolorów 4
Krzyżyki dwoma nitkami muliny
Kontury jedną nitką
Wzór wg Moniki Blezień
Kolorystyka wg Uli K

Serce można wykorzystać na wiele sposobów - można zrobić kartkę, obrazek, zawieszkę lub serwetkę. W środku serduszka zmieści się napis Dla Ciebie, Dla kochanej mamy...


Ja zrobiłam zawieszkę.




Wzór zawiera też kwiatowy okrąg i owale :)
Zapraszam do sklepu Moniki TUTAJ. U Moniki nie tylko można kupić wzory, Monika oferuje też gotowe wyhaftowane produkty.

37 komentarzy:

  1. ślicznie wyszło to serduszko ! :)
    miłej niedzielki życzę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serduszko ! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzorki opracowane przez Monikę, są bardzo efektowne i Ty to pokazałaś w tym hafciku dobierając swoją kolorystykę w czym jesteś dobra. Hafcik śliczny, wielozastosowaniowy, jak sama opisałaś.
    Ps. Uleńko, proszę jak piszesz iloma nitkami coś wyszywasz, nie wprowadzaj w błąd nas opisem, że robiłaś te kwiatuszki pasmami muliny, tylko nitkami z pasma, bo w paśmie masz ich 6, a u Ciebie są dwie niteczki, no chyba że robisz je na bardzo grubej kanwie, to wtedy jest OK. Podawaj też rozmiar kanwy użyty do tego haftu, jest to istotne dla laików, ale i dla hafciarek bo wówczas mają możliwość wyobrażenia sobie wielkości gotowego wyrobu. Wybacz to wtrącanie się, ale inaczej nie potrafię. Same ochy i achy, tu nie wystarczą, może ktoś, kto przeczyta ten komentarz zasugeruje się moim wpisem i takich błędów u siebie nie popełni przy opisywaniu swoich wytworów. Nie martw się, nie Ty jedyna tak opisujesz wykonanie haftu.
    Pozdrawiam z pięknym słoneczkiem za oknem.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu za bardzo merytoryczne uwagi :) poprawię się na przyszłość ;) Tutaj już poprawiłam

      Usuń
  4. jakie śliczne! ten kontur bardzo dużo daje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Serduszko jest śliczne z licznym przeznaczeniem:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny hafcik, prosty ale bardzo wymowny i bardzo podoba mi się jego oprawa.
    Miłej niedzieli życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne to kwiatowe serduszko. Ogromnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne serducho, mi się oczywiście skojarzyło z niezapominajkami bo je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też :) ale nie mogłam nigdzie upolować niezapominajek do zdjęcia...

      Usuń
  9. Śliczne serduszko! A te kwiaty dookoła, to Twoje?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzorek cudny:) A hafcik perfekcyjnie wykonany i pięknie zagospodarowany:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ula świetny jest ten wzorek , i faktycznie wygląda że wyszywa się migusiem . Kontury nadały mu odpowiedniego wyrazu. Pięknie wygląda na gotowym serduszku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne ,nawet bez konturów mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten wzorek Moniki jest świetny. Wyhaftowałaś go po mistrzowsku. Wspaniałą oprawę mu zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzorek śliczny ,cały hafcik jest delikatny i robie na mnie wrażenie,tym bardziej że ja jakoś nie mam ostatnio ciągot do żadnych hafcików .
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. OOo urocze są te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ulcia, piękne to! Ale bez tych czarnych konturów to faktycznie nie to...."z" rewelacja! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. nader wdzięczny wzorek! Słodka zawieszka!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna oprawa i wykonanie haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny wzorek - delikatny ;) A zawieszka wyszła Ci cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trochę niezapominajkowate te kwiatuszki :) A niezapominajki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny i delikatny haft:) Kwiatuszki są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądają jak niezapominajki! Przepiękny haft - jako zawieszka wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacja! a jeszcze z wykorzystaniem na wiele sposobów to dopiero frajda. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna serduszkowa zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodki wzorek:))
    Też jestem w kwiatowym serduszku...tylko z deczka większym:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Niby prosty wzorek ale jaki efektowny. W tej oprawie -cudo!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super hafcik, a oprawiony wygląda jeszcze piękniej!!!

    OdpowiedzUsuń