piątek, 22 kwietnia 2016

298. Wymianka z Jadzią

Jakiś czas temu Jadzia z bloga sercem tworzone zaproponowała wymiankę, na którą się zgodziłam. Jadzia bardzo chciała dla swojej wnusi rodzinkę świnki Pepe, rodzinka dotarła do Jadzi i wiem, że jest zadowolona co mnie bardzo cieszy.
Dla Jadzi zrobiłam też zakładkę i kuchenne magnesiki. 







Ja natomiast od Jadzi zażyczyłam sobie album w odcieniach niebieskiego. Album jakby czekał na mnie ;) Dostałam prawdziwe cudeńko :)




 Po więcej zdjęć albumu zapraszam do Jadzi TUTAJ.

***
Za oknem wiosna, słoneczko pięknie świeci, a ja siedzę w domu z zapaleniem gardła i mam taki katar, że nie rozstaję się z chusteczkami... a nos już czerwony i piekący...

23 komentarze:

  1. Świetne prace, udana wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te magesiki :) a i album niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymianka. A ja przy okazji znalazłam Salomonowe wyjście z dylematu. Może też wymianka, wiesz o czym mówię :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafciki :) Skąd pochodzi wzór zakładki z kotem? bo ukradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) z odchłani... to bardzo popularny wzór, nie wiem kto jest jego autorem https://pl.pinterest.com/pin/482096335092434757/

      Usuń
  5. super wymianka życzę szybkiego powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wymianka :-) Zdrowka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wymieniłyście się świetnymi prezentami!

    OdpowiedzUsuń
  8. ŁaŁ! Ten album jest rewelacyjny :*** Zaraz biegnę do Jadzi obczaić :) A hafcik ze świnkami - piekności :) Wszystko śliczne sobie wysłałyście :*

    OdpowiedzUsuń
  9. O bidulka, to zdrówka Ci życzę...
    A wymianka świetna, albumik dostałaś cudny, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne magnesiki skradły me serce :-)))Kociarą nie jestem ,ale zakładka też wpadła mi w oko :-)))Niech choróbsko ucieknie szybko ,ponoć olejek oregano dobry na katar :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jadzia tworzy cudeńka .Obie obdarowałyście się na bogato :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super te wasze prace!!! Zdolniachy!!!!!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo udana wymianka :))). Twoje hafciki cudne, album też piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności z obu stron! Zdrowiej szybko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty, dużo zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrówka życzę i szybkiego powrotu do formy. Wymianka wspaniała!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prezenty uszykowałyście dla siebie. Kichaj na katar pijąc herbatę z imbirem i malinami. Na mnie działa świetnie. Ściskam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeurocza ta rodzinka Peppy! :)

    kochana, życzę Ci dużo zdrówka! Niestety taka pogoda teraz, że łatwo się zaziębić...

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie haftujesz, Ula... Życzę szybkiego powrotu do zdrowia, żebyś mogła w pełni cieszyć się wiosną i przesyłam ciepłe uściski.

    OdpowiedzUsuń