Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (151) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (180) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) Monika Blezień (40) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (33) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

środa, 25 maja 2016

317. Kartka na Dzień Matki_2

Z tej przeładowanej kartki nie mam do końca satysfakcji, więc powstała kolejna nieco skromniejsza... z różami, a jakże inaczej :) 
Wiem, wiem Wam się spodobała i macie rację, że mamie należny się ogromny bukiet, jednak ja w takich skromniejszych formach lepiej się odnajduję...
Karteczka powędruje oczywiście do Bogusi :)


Na karteczce w pobliżu różyczek usiadł quillingowy żółty motylek, którego zrobiłyśmy razem z Izabelą :)
 Ta kartka jest skromniejsza, bardziej w moim stylu i bardziej mi się podoba efekt końcowy.


A Wam, która bardziej się podoba ta dzisiejsza czy ta wczorajsza?

30 komentarzy:

  1. Uleńko, kartka wyszła Ci cudna, a ten motylek jest przepiękny :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulciu, obie mi się podobają, naprawdę. Ale gdybym już koniecznie musiała wybierać, to chyba tą wczorajszą... Chociaż z drugiej strony ten motylasek na dzisiejszej... Ech, trudne zadanie!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie ta bardziej mi się podoba, ale ja minimalistka jestem :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc bardziej podoba mi się poprzednia ale ja uwielbiam formy mocno przestrzenne. Ma też świetną kolorystykę. Ale dzisiejsza też jest śliczna. Najważniejsze to tworzyć w swoim własnym stylu, tylko tak możemy być zadowolone z efektu.
    Miłego weekendu Uleńko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka! Urocza i elegancka. Mi także bardziej podoba się ta z tego posta, ale i poprzednia też jest piękna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulka, obie piękne :) Ja jestem "kwiatowa" toteż tamta też mi się bardzo podobała- kosz kwiatów dla mamy- tak bym ją nazwala. Ta rzeczywiście skromniejsza ale urok swój ma i jest niezwykle wymowna i również mi się bardzo podoba. Słowem: obie cudowne :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie karteczki prześliczne, trudno wybrać. Pozdrawiam cieplutko!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie kartki prezentują się okazale!
    Chociaż ja też jestem minimalistka i nr 1 jest dla mnie dzisiejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja nie będę wybierać, bo jak dla mnie to każda jest inna i każda ma swój urok. nie potrafiłabym wyszczególnić tej naj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, zupełnie inna karteczka powstała. Ten motylek świetny :)) Obie karteczki lądują w Galerii :http://kordonkowy.blogspot.com/2016/05/galeria-wasze-karteczki-na-dzien-matki.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie obie kartki są piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulko! mnie się obie bardzo podobają, bo obie są śliczne - Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nie umiem się zdrecydować, która mi się bardziej podoba, bo obie są bardzo fajne. Każda ma w sobie coś wyjątkowego.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super karteczki, nie wiem która lepsza!
    __________________________
    Pozdrawiam serdecznie <3
    hafciarkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba wczorajsza ;) Ale ta też ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedna i druga kartka jest ładna :) Ale ta delikatniejsza ma w sobie odrobinkę więcej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie piękne, ale ja wybieram wczorajszą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne są te róże, jakby żywe :) Wczorajszej kartki jeszcze nie widziałam, ale już zlecę zerknąć :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ula, obie są piękne! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie karteczki z wielkim urokiem i w Ulcinym klimacie. Tak trzymaj! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne! Wspaniałe karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bardzo lubię kolor niebieski, wiec moje oczy zawieszam dłużej na poprzedniej. Ale obu niczego nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Estetyczne, w dobrym guście po prostu niebanalne piękno !!! Gratuluje i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  24. prześliczna, elegancka karteczka

    OdpowiedzUsuń
  25. Obie są przepiękne :) Każda w innym stylu :) Piękne robisz te kartki :)

    OdpowiedzUsuń