Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (152) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (181) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (41) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (34) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

piątek, 27 maja 2016

318. Majowe kartki

U Ewuni scrapujemy przez 9 miesięcy - w tym miesiącu:
Pełny minimalizm. Po prostu jak zobaczyłam tą grafikę to nic innego już nie chciałam... Ciekawe co na to Ewa ;)


Inki w maju miałyśmy zrobić kartkę w nowej technice.Ja wybrałam technikę pergaminową. Przy pomocy wypisanego długopisu i spinacza biurowego udało mi się stworzyć takie karteczki.

I na koniec karteczka urodzinowa. Moje młodsze dziecię było na urodzinach. Z reguły sama robi kartki dla swoich koleżanek... tym razem jednak dostąpiłam zaszczytu zrobienia kartki ;) Jedyny wymóg... "musi być kot"... Grafik z kotami to u nas w domu pod dostatkiem ;)
No, i tak sobie poradziłam dzięki  przydasiom, które dostałam od moich cudownych blogowych koleżanek.


***
Dziękuję za Wasze odwiedziny i liczne komentarze :)

34 komentarze:

  1. Wszystkie mi się podobają, ale te zrobione techniką pergaminową mnie zachwyciły!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulciu, jestem zachwycona. Ale po kolei (zacznę od końca:)
    Kartka z kotkiem przeurocza, ale może nie jestem obiektywna, bo kocham kocurki (na równi z motylami i ptakami:)
    Pięknie zadebiutowałaś w technice pergaminowej i jaka kreatywność jeśli idzie o narzędzia!
    A o pierwszej kartce to trudno mi coś napisać, bo po prostu brak słów - jak najpiękniejsza bajka! Podziwiam i kontempluję.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna interpretacja wyzwania u Ewuni!
    Pergamano śliczne - podziwiam :) Też na pewno kiedyś spróbuję...
    A kartka dla koleżanki Córci bardzo sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki na medal.
    Z kluczem jest bardzo ciekawa,świetnie to wymyśliłaś.
    Pergaminowe karteczki to dla mnie nowość, jeszcze takich nie próbowałam.
    Karteczka z kotkiem jest słodka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulo, wszystkie karteczki śliczne no i podsunęłaś mi pomysł z tym pergaminem, też kiedyś muszę spróbować... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uleczko! Grafika jest śliczna a karteczki są przeurocze, zauroczyły mnie a szczególnie te pergaminowe - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne kartki!!! Grafika w pierwszej, przepiękna i świetnie ją wykorzystałaś, jak dla mnie to szóstka z plusem. Kartkami pergaminowymi jestem po prostu zachwycona, Twoja pomysłowość jak widać, nie zna granic. Kartka z kotem przecudna, poradziłaś sobie śpiewająco. Reasumując, zdolniacha z Ciebie i jak widać żadne wyzwanie Ci nie straszne :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki różnorodne ale wszystkie świetne. Kiciowa karteczka zachwycająca i na pewno podobała się obdarowanej koleżance. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. No brawo. Wszystkie kartki super, a co do pergaminek to jestem pełna podziwu, wyszły świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci wyszły wszystkie kartki! A w tej pierwszej, masz rację, grafika jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. karteczki wspaniałe- ta z grafiką właśnie, ujęła mnie za serce, jak Alicja z krainy Czarów ;) Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne te kartki, pergamino wymiata, super!! buziaki, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dajesz radę, spinacz czy grafika kota, po prostu jak chcesz, to zrobisz wszystko - nie ma że się nie da! Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ula, Twoje kartki są rewelacyjne, aż wyjść nie mogę z podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne kartki, a patent z wypisanym długopisem super ekstra :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza najpiękniejsza - uwielbiam minimalistyczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna ta praca z drzewem, nic dodać, nic ująć:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna grafika :) A kotuś kochany :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne i oryginalne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne karteczki. Grafika na pierwszej zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ula Ty jestes kopalnia kartkowych pomyslow ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie karteczki wspaniałe, ta z kotkiem urzekła :)
    Technika pergaminowa to dla mnie czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne wszystkie :-)))Pergaminki zachwyciły mnie naj ,naj - wspaniałe tematy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ula, co rusz zaskakujesz nas pomysłami na piękne kartki. Ta z kluczem jest ujmująca. Sama grafika jest niesamowita, a twój dodatek jeszcze ją wzbogaca :)
    Świetne prace w pergamino. Widać, że nie ma techniki, z którą sobie nie poradzisz :D
    Cudna kartka dla kolerzanki Izabeli :) Dobrze, że dała mamie szansę pokazać co potrafi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne i oryginalne prace. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. Kociaczek jest słodki ale oczarowała mnie ta pierwsza kartka - świetna grafika i świetna oprawa. Pergaminowy debiut też udany i to bez odpowiednich narzędzi - gratuluję Ci Uleńko kreatywności. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kartki i każda ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kartki śliczne !!! Pierwsza robi wrażenie ,a kartki pergamano -super .Brawo za pomysły i różnorodność technik .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne karteczki! :) Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie kartki super, ale ta z kotkiem jest najlepsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ula ta grafika na kartce z kluczem jest niesamowita. Zauroczyła mnie podobnie jak Ciebie. Karta powstała przepiękna.
    Karteczki pergaminowe tez genialna zważywszy ten długopis i spinacz biurowy. Jednym słowem dla chcącego...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. W dobrym guście i niepowtarzalnym efektem ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń