poniedziałek, 13 czerwca 2016

325. Wyniki candy

Dziękuję Wam za udział w moim candy i za wszystkie życzenia :) Jeśli się spełnią to jeszcze długo będziecie się ze mną męczyć ;) 
Na ogłoszenie wyników dałam sobie, aż cztery dni z racji chronicznego braku czasu, jednak udało mi się szybciej przeprowadzić losowanie i już dzisiaj są wyniki.


Karteczki z Waszymi imionami trafiły do filiżanki, którą dostałam kiedyś od moich koleżanek w poprzedniej pracy...
Pierwsza nagroda ...
... trafi do... Danusi Kielar
Chętnych na 2 było zdecydowanie więcej :)
Druga nagroda...
... poleci do... Anetty L.
Serdecznie gratuluję Danusi i Anecie, i poproszę o adresy do wysyłki.

37 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Dziewczyn :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dziewczyny, a to sie Danusia ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Danusi i Anecie, a Tobie - Uleńko - dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulcia, dziękuję, dziękuję, dziękuję za zabawę i szczęśliwy los, który mnie obdarzył taką wspaniałą wygraną, pierwszą w tym roku w Candy. Ze łzami w oczach piszę te słowa, co za szczęście mnie spotkało. Nawet nie odpowiedziałam na komentarz u siebie, gdzie Viola nakazała mi prędziutko zajrzeć do Ciebie. Będę miała okazję spróbować swych sił na oryginalnym zestawie; nigdy jeszcze tego nie robiłam. Adres do wysyłki znasz, więc nie będę podawała ponownie. Już teraz bardzo dziękuję. Szczęśliwa okazała się data z 13-tką.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu serdecznie gratuluje i bardzo się cieszę, że udało mi się Ciebie wylosować :)
      Skromna paczuszka już w drodze do Ciebie :)

      Usuń
    2. Paczuszka już w moich rękach, ekspresowo dotarła, dziękuję.)

      Usuń
  5. Dziękuję Uleńko:) Jestem niesamowicie zaskoczona. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję jeszcze raz i czekam na adres :)
      Paczuszka gotowa spakowana czeka tylko na zaadresowanie ;)

      Usuń
  6. Gratulacje dla dziewczyn !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyń, a dla Ciebie, Ulciu, serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla dziewczyn ! Dziękuję za wspólną zabawę :)
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne Candy. Gratulacje dla dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla dziewczyn, a Tobie Uleńko, dzięki za zabawę :))).

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla dziewczyn!!! Tobie dziękuję za zabawę i życzę dalszych owocnych lat blogowania. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Składam gratulacje wylosowanym i Autorce dziękuję za zabawę. Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zabawę :) A zwyciężczyniom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla nagrodzonych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla zwyciężczyń:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla zwyciężczyń:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla dziewczyn, a Tobie dziękuję za miłą zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje zarówno Danusi jak i dla Anetty L. :-) Ogromnie ciekawa jestem zestawu do haftu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla zwycięzców! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i dziękuję za zabawę :*

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń