czwartek, 23 czerwca 2016

329. Kolorowa rozetka

Wraz z numerem Twórczych Inspiracji od Redakcji dostałam wzór rozetki wraz z muliną DMC Cloris 4507.
Wyszyłam rozetkę dwoma nitkami otrzymanej muliny na kanwie 14ct koloru białego i jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Prosty wzór dzięki mulinie nabrał wyrazu.
 Zdjęcia robione ze sztucznym światłem...
 Kolorystyka nici jest cudna :) do tego typu wzorów nadaje się wspaniale.
Z pewnością skorzystam jeszcze z muliny z tej serii :) A całą paletę DMC Coloris możecie znaleźć w Coricamo :) Natomiast wzór znajdziecie tutaj. W Coricamo możecie znaleźć też inne wzory pod hasłem "haftowana koronka"

***
W ostatnim czasie bywałam tu mało, bo zrobiliśmy sobie wycieczkę do czeskich Moraw, a konkretnie przez krótką chwilę przebywałam w kraju zlińskim :)
Bardzo ciepły mentalnie kraj, bardzo mi się podobało i jeszcze tam wrócę!
Takie widoki mieliśmy, gdziekolwiek pojechaliśmy...





I na zakończenie z córeczką :) - zoo w Zlinie


22 komentarze:

  1. Fajny efekt daje ta mulina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie świetna ta cieniowana mulina, rozetka wygląda pięknie.
    A ty widoczki .. Ula uwielbiam takie klimaty i jak widzę pogoda dopisała. No i oczywista prawda , że bardzo miło zobaczyć Cię z córcią. Wyglądacie super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda taka kolorowa rozetka!
    Wspaniałe wycieczkowe widoki ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozetka fajowa, a na wycieczkę dobrze się wybrać dla relaksu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super efekt końcowy. Ciekawa rozetka. Gdyby była bardziej okrągła byłby fajną mandalą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna mulina, taką jeszcze nie wyszywałam.
    Trudno wrócić do zwykłego życia po wycieczce, ja tak mam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku piękna jest ta rozeta! Świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra jest ta mulina :) Efekt niesamowity!
    Widać, że piękne miejsce! Bawcie się i odpoczywajcie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozetka wygląda niczym mandala:) Świetna wycieczka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa rozetka dzięki tej mulinie wyszła. Co do wyjazdów, uwielbiam je w takie właśnie okolice pagórkowate... Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozetka super. Wyszywałam mulinką cieniowaną, ale były to różne odcienie jednego koloru. Takiej kolorowej jeszcze nie widziałam. Fajny efekt. Widoki piękne i Wy dziewczyny również. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka fajna ta rozetka! Oj, zazdroszczę wypadu w takie piękne miejsce:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ulko! Rozetka jest wspaniała, kolory są naprawdę ładne takie żywe ale i praca elegancka. Wypoczynek mieliście wspaniały,okolice bardzo ładne - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  14. Hafcik bardzo ciekawy. Wycieczka pewnie też, warto poznawać interesujące miejsca szczególnie z własnymi dziećmi. Wiem coś o tym:))

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna ta kolorowa mulina !!! no i ładna rozetka :) I urlop też widać że udany ! :) pozdrawiam serdecznie Ulo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny upominek dostałaś, bardzo lubię kolorowe muliny. Kupiłam od razu cały zestaw w Nadodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozetka wyszyta tą nową kolorową muliną wygląda bajecznie!
    Widoków można pozazdrościć. Piękne i chyba ciężko przez to wracać. Ula, Twoja Izabela niebawem Cię przerośnie. Jaka ona już wysoka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozetka wyszła pięknie, też mam w planach zrobić muliną Coloris :) A widoki cudowne tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie fajne widoki! Za oknem teraz szaro, więc te zielenie i błękity tym bardziej cieszą!

    OdpowiedzUsuń