piątek, 24 czerwca 2016

330. Znowu się chwalę...

Będzie bardzo dużo chwalenia się... Mam nadzieję, że dziewczyny nie obrażą się, że wszystko w jednym poście zbiorczym :)

W zabawie u Reni autorki bloga to co mam w głowie wygrałam V candy z decupage. Paczuszka bardzo bogata i piękna :) Zdjęcia od Reni.


Reniu bardzo Ci dziękuję :) Moje serce skradła butelka :)

***
Pamiętacie jak pisałam, że razem z Izabelą otrzymałyśmy wyróżnienie za nasze motylkowe drzewko przez Klub Twórczych Mam
Ania z Zapiecka przygotowała dla nas wspaniałą nagrodę :)


Nastąpił już wstępny podział co czyje ;) Izabelka wykorzystała już częściowo naklejkowe serduszka i buźki na kartkę dla taty :) Aniu dziękuję za przygotowanie nagrody :) Motylki są cudowne :)

***
Przez rok (od maja 2015 do kwietnia 2016) uczestniczyłam w wymiance urodzinowej u Reni z bloga Kartki u Reni nie zakończyłam się ona dla mnie do końca dobrze... do dzisiaj nadal nie otrzymałam od wszystkich przesyłek, ale nawet już na to nie liczę.  
Bardzo miłą niespodziankę zrobiła mi organizatorka wymianki Renia, ponieważ otrzymałam od niej przesyłkę z podziękowaniem za udział w wymiance, a w niej:
Reniu serdecznie dziękuję :)

***
Od Ani z bloga Biżuteria i rękodzieło AnGer dostałam kopertę ze scrapkami, a wśród nich kwiatki, napisy listki i inne :)
Aniu bardzo dziękuję :)

***
Jeszcze raz dziękuję Wam wszystkim i każdej z osobna.
***
Dziękuję Wam za to, że do mnie zaglądacie i komentujecie :)

30 komentarzy:

  1. Gratulacje - wszystko piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle dobroci w jednym miejscu !!!
    Cóż mam rzec? Zazdroszczę ci okrutnie Kochana!!! :)
    Zasyłam uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranych i pięknych a przede wszystkim przydatnych prezentów
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. To jak gwiazdka w wakacje gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale szczesciara z Ciebie tyle wspanialosci, ciesze sie razem z Toba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nooo!!! Kochana! Gwiazdory w środku lata!? Cudowności- dziewczyny mają wielkie serca, wspaniałe przyjaźnie blogowe. teraz będzie się działo! :))) Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulcia, gratuluję, wspaniałe nagrody!!! Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Same piękne rzeczy dostałaś, Uleńko!
    Gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle pięknych rzeczy dostałaś - super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same wspaniałości :-) Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  12. cieszę się ,że wszystko się podoba ale to motylaski Twoje skradły moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ulciu, wspaniałe rzeczy dostałaś, teraz tylko tworzyć wspaniałości:)
    Pozdrawiam bardzo... upalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowności :) dziekuję za udział w mojej zabawie urodzinowej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałości dla wspaniałej osóbki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranych - wspaniałe prezenty !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję-piękne niespodzianki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, same wspaniałości otrzymałaś. Moje gratulacje Urszulko :) no i dla Izy też ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ula ale fajne prezenty dostałaś, wszystko mi się w nich podoba. Gratuluję , fajnie Cię dziewczyny obdarowały.
    Powiem Ci że ja też mam przykre doświadczenia z takich zbiorczych wymianek, dlatego już nie biorę w nich udziału.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prezenty dostałaś Kochana :* Gratuluję :******

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko piękne, ale scrapki byłyby dla mnie najcenniejsze:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ula, gratuluję Tobie i Izabeli wyróżnienia. Świetna z Was drużyna!
    Gratuluję Ci również tylu pięknych prezentów. Jest czym cieszyć oczy i serce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję, same cuda dostałaś. Motylki skradły moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prezenty dostałaś :) Gratuluję Ci wyróżnienia i wygranej :)

    OdpowiedzUsuń