piątek, 8 lipca 2016

339. Prywatna wymianka z Anią_3

Na początku roku z Anią z Płonących motyli  umówiłyśmy się na wymiankę
Pierwsza część wymianki odbyła się w pierwszym kwartale tego roku o czym pisałam tutaj i tutaj.

Na drugą część umówiłyśmy się na czerwiec :)
Ode mnie do Ani poleciał wypełniony po brzegi organizer z motylami (pamiętacie go jeszcze?).
A tak wyglądała przesyłka w całości (zdjęcie od Ani, bo ja nie zrobiłam)


Od Ani do mnie listonosz przyniósł ogromną pakę, w której były same piękne i cudowne rzeczy... Nie wierzycie? No, to patrzcie!

Cudowny wymarzony gazetownik z papierowej wikliny
Talerz do kompletu :) 
 Piękna różana karteczka :)
 Tu mi szczęk opadła...
 Chcecie wiedzieć co jest w środku tego kuferka??? 
 To zajrzyjcie do Ani Tutaj

W paczuszce jeszcze znalazłam modelinki dla mnie i dla Izabelki :)
Kochana Aniu dziękuję za wymiankę i możliwość poznania Cię :)
U Ani (Tutaj) znajdziecie bardziej szczegółową fotorelację ;)

34 komentarze:

  1. Ula, fantastyczna wymianka, serio swietną wymiankę sobie zrobiłyście dziewczyny, jeszcze wspaniałą Twoje dzieciaczki niespodziankę Szymkowi zrobiły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow:)ten gazetnik -mega:))super wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To się naywa wymianka, świetne upominki pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudeńka!
    A motylkowy organizer i gazetnik są po prostu the best :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ wspaniałości! Świetna ta Wasza Wymianka :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna wymianka !
    Widać ,że obie podeszłyście do niej z sercem...i to jest najważniejsze !!!
    Uściski :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ula super wymianka , piękne prezenciki poleciały w obie strony. Gazetownik świetny .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wymiana, prezenty cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna wymianka! Obie stworzyłyście świetne niespodziewajki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty! Pozdrawiam serdecznie! Udanego weekendu!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję udanej wymianki :) Cudowne rzeczy sobie wysłałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulciu, niesamowita wymianka, sam wysyp pięknych prezentów. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna wymianka. Gratuluję. Śliczności przygotowałyście. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uleńko! Przecudna ta wasza wymianka.Cudne rzeczy sobie na wzajem wymieniłyście - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu przepraszam, przez przypadek usunęłam Twój komentarz i nie wiem, jak go przywrócić...

      Usuń
  16. Świetną miałyście wymiankę,prezenty pierwsza klasa, przy biżuterii mnie też szczęka opadła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ulo, wspaniałe prezenty sobie przygotowałyście, świetna wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyjątkowe prezenty dostałaś! Wszystko jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Odwiedziłam już Anię i powtórzę - jesteście niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana raz jeszcze dziękuję Ci za wymiankę :) Cieszę się, że spodobało Ci się to co Ci wysłałam :) bo ja prezenty od Ciebie uwielbiam - zwłaszcza domek :* arcydzieło :)
    A Twoje Dzieci są cudowne :* i mają wielkie i dobre serduszka :) Szymuś nie przestaje się bawić torem i autkami :) Całuski :*************

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna wymianka!!! Przepiękne prezenty sobie zrobiłyście!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała wymianka. Pięknymi rzeczami się obdarowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To się nie nazywa, to jest prawdziwa wymianka! Obie przygotowałyście prezenty od serca. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń