poniedziałek, 11 lipca 2016

340. FotoGRA - pluszaki - przytulaki

U Ewci natrafiłam na zdjęcia do wyzwania w Art-Piaskownicy FotoGRA - pluszaki - przytulaki i od razu wiedziałam, że zgłoszę Izabelkę i jej Henia :)


Henio to miś, którego Izabela dostała od swojej matki chrzestnej, to miłość od pierwszego wejrzenia :)

Zdjęcie, które każdorazowo mnie rozczula...
Henio jeździ z nami praktycznie wszędzie...
Pomimo, że grono jej pupilów rośnie pozostaje wierna Heniowi i to on jest najważniejszy, kiedy idzie spać i gdzieś jedziemy :)


10 komentarzy:

  1. Fajny te Henio, uroczy misio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki misio. Widać, że Iza jest z nim szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Henio i Izabelka tworzą wspaniały duet. A zdjęcie w wianuszku faktycznie chwyta za serce.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodziaki i Iza i Henio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Słodziaczek z tego Henia :) Zdjęcie w wianuszku jest super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje dzieci dorosłe i nie mogę się nimi pochwalić wraz z pluszakiem, ale Twoja córeńka z wiankiem na głowie i Heniem pod pachą rozkleiła mnie bardzo:))

    OdpowiedzUsuń