Etykiety

abażur (1) album (5) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) blejtram (1) bombardowanie (5) bombki (8) box (7) Boże Narodzenie (62) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (4) decoupage (7) digi (4) Dimensions (3) DMC (157) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (3) frywolitka (3) gnomek (2) gościnny występ (1) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (187) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) Halloween hat (3) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (33) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartka (3) kartki (162) Kartki BN zabawa całoroczna (52) Kartki przez cały rok u Ani (22) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (24) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (49) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) needlepoint (3) Needleroll (4) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) Olga HDstitch (4) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Papierowy Potwór (6) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (12) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (16) puszka (1) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (30) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (7) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) śnieżynki (1) świecznik (1) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (38) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (3) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (20) wymianka (43) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (65) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (11) zawieszka (9) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

wtorek, 12 lipca 2016

341. Testowanie z Kokardką - Wiosenne ptaszki_1

Zakończyłam testowanie na plastikowej kanwie z Kokardką. O plusach i minusach pisałam TUTAJ. Postanowiłam wyszyć wszystkie ptaszki, ponieważ czytałam na niektórych blogach, że w zestawie zabrakło nici... W moim zestawie nie zabrakło żadnego koloru i każdego trochę zostało. 

Czas na zdjęcia :)








Wszystkie razem
Niektóre z Was chciały zobaczyć, jak haft wygląda z tyłu...
Z ptaszków chciałam zrobić organizer - jednak po wyszyciu wszystkich zmieniłam koncepcję ze względu na to, że są one różnej wielkości i chyba jednak je wytnę... Już coś tam w głowie mi się rysuje...

***
Przepraszam, że ostatnio tak mało u Was komentuje. Zaglądam do Was, ale mam tyle różnych zajęć w koło, że nie nadążam komentować tak dużo dzieje się na Waszych blogach...

35 komentarzy:

  1. Ula ptaszki są świetne , ciekawa jestem jakie znalazłaś dla nich zastosowanie. Lewa strona wygląda lepiej niż u mnie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne! Nie widziałam wcześniej tych ptaszków, nie szyłam też na plastikowej kanwie. U Ciebie nawet tył wygląda fantastycznie, wiec co dopiero prawa strona- medalowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. te ptaszki są takimi słodziakami, że sama przyjemność na nie patrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te ptaszki i brawa za "plecki" :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowe bardzo te ptaszki - takie optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny byłby z nich domek:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) heheh... i zapewne tam znajdą swoje miejsce ;)

      Usuń
  7. Cudowne hafciki:) Uwielbiam takie ptaszynowe motywy:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie się prezentuje hafciki, ja zdecydowałam się na drugi zestaw ale ten również zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne ptaszyska :) może magnesiki z nich powstaną? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne :) Ja wyszywałam ten drugi zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne hafciki! Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulciu, piękne ptaszarnia powstała. Zaraz po motylach patki kocham najbardziej:)
    Całusy serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ mi się ta seria ptaszkowa podoba niestety nie załapałam się na testowanie ...

    Ja też ostatnio nie nadążam z komentowaniem, a powstaje tyle pięknych prac i ciekawych postów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulko! Bardzo śliczny komplecik ptaszków są cudowne - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne ptaszorki, takie optymistyczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ptaszki urocze, chociaż nie do końca w moim stylu. Jednak wykonane przez Ciebie perfekcyjnie! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne równe krzyżyki :) Czuję się zachęcona ,bo nigdy jeszcze na plastikowej kanwie nie haftowałam . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie radosne hafty, urocze ptaszki :) ciekawe co z nich wykonbinujesz?

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczne hafty!
    ostatnio zastanawiałam sie czy taka kanwa nie byłaby lepsza do nauki haftu dla Małej?
    w ramach rehabilitacji :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Myślę, że dla dziecka byłaby lepsza do nauki :)
      Gdybym miała uczyć swoje dzieci to dzisiaj wiem, że wybrałabym kanwę plastikową

      Usuń
  20. Cudne ptaszorki i pięknie wykonane!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny, kolorowy komplet Uleńko !
    Muszę przyznać, że Twoje "tyły" są bardzo estetyczne i eleganckie!
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne są te hafty Kochana :* widziałam, że Dziewczyny różnie je wykorzystaly. Najbardziej podobał mi się pomysł ma wycięcie ich i zrobienie z nich ozdobnych pikow do doniczek.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ptaszki urodziwe. Pięknie pochowałaś niteczki z tyłu robótki. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie juz za Toba, ja mam dwa poki co, ale takze zrobie caly zestaw. Chyba tak wypada ;) Ciekawe jaki masz na nie pomysl.

    OdpowiedzUsuń