wtorek, 12 lipca 2016

341. Testowanie z Kokardką - Wiosenne ptaszki_1

Zakończyłam testowanie na plastikowej kanwie z Kokardką. O plusach i minusach pisałam TUTAJ. Postanowiłam wyszyć wszystkie ptaszki, ponieważ czytałam na niektórych blogach, że w zestawie zabrakło nici... W moim zestawie nie zabrakło żadnego koloru i każdego trochę zostało. 

Czas na zdjęcia :)








Wszystkie razem
Niektóre z Was chciały zobaczyć, jak haft wygląda z tyłu...
Z ptaszków chciałam zrobić organizer - jednak po wyszyciu wszystkich zmieniłam koncepcję ze względu na to, że są one różnej wielkości i chyba jednak je wytnę... Już coś tam w głowie mi się rysuje...

***
Przepraszam, że ostatnio tak mało u Was komentuje. Zaglądam do Was, ale mam tyle różnych zajęć w koło, że nie nadążam komentować tak dużo dzieje się na Waszych blogach...

35 komentarzy:

  1. Ula ptaszki są świetne , ciekawa jestem jakie znalazłaś dla nich zastosowanie. Lewa strona wygląda lepiej niż u mnie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne! Nie widziałam wcześniej tych ptaszków, nie szyłam też na plastikowej kanwie. U Ciebie nawet tył wygląda fantastycznie, wiec co dopiero prawa strona- medalowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. te ptaszki są takimi słodziakami, że sama przyjemność na nie patrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te ptaszki i brawa za "plecki" :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowe bardzo te ptaszki - takie optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny byłby z nich domek:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) heheh... i zapewne tam znajdą swoje miejsce ;)

      Usuń
  7. Cudowne hafciki:) Uwielbiam takie ptaszynowe motywy:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie się prezentuje hafciki, ja zdecydowałam się na drugi zestaw ale ten również zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne ptaszyska :) może magnesiki z nich powstaną? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne :) Ja wyszywałam ten drugi zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne hafciki! Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulciu, piękne ptaszarnia powstała. Zaraz po motylach patki kocham najbardziej:)
    Całusy serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ mi się ta seria ptaszkowa podoba niestety nie załapałam się na testowanie ...

    Ja też ostatnio nie nadążam z komentowaniem, a powstaje tyle pięknych prac i ciekawych postów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulko! Bardzo śliczny komplecik ptaszków są cudowne - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne ptaszorki, takie optymistyczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ptaszki urocze, chociaż nie do końca w moim stylu. Jednak wykonane przez Ciebie perfekcyjnie! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne równe krzyżyki :) Czuję się zachęcona ,bo nigdy jeszcze na plastikowej kanwie nie haftowałam . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie radosne hafty, urocze ptaszki :) ciekawe co z nich wykonbinujesz?

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczne hafty!
    ostatnio zastanawiałam sie czy taka kanwa nie byłaby lepsza do nauki haftu dla Małej?
    w ramach rehabilitacji :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Myślę, że dla dziecka byłaby lepsza do nauki :)
      Gdybym miała uczyć swoje dzieci to dzisiaj wiem, że wybrałabym kanwę plastikową

      Usuń
  20. Cudne ptaszorki i pięknie wykonane!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny, kolorowy komplet Uleńko !
    Muszę przyznać, że Twoje "tyły" są bardzo estetyczne i eleganckie!
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne są te hafty Kochana :* widziałam, że Dziewczyny różnie je wykorzystaly. Najbardziej podobał mi się pomysł ma wycięcie ich i zrobienie z nich ozdobnych pikow do doniczek.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ptaszki urodziwe. Pięknie pochowałaś niteczki z tyłu robótki. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie juz za Toba, ja mam dwa poki co, ale takze zrobie caly zestaw. Chyba tak wypada ;) Ciekawe jaki masz na nie pomysl.

    OdpowiedzUsuń