niedziela, 17 lipca 2016

343. Ślubnie z Małgosią

Dałam się skusić Małgosi na udział w wyzwaniu na jej blogu Ach, co to był za ślub...


Bardzo mało robię w takiej tematyce... Ale lipiec to czas rocznic - mojej i moich rodziców. Moi rodzice w tym roku obchodzą 40 rocznicę ślubu i dla nich powstała poniższa karteczka :)



Powstała jeszcze druga nieco skromniejsza :) zostanie na koniec miesiąca ;)

Pozaglądałam dzisiaj do Małgosi i wiem, że nie mam żadnych szans w wyzwaniu, ale mam satysfakcję z radości jaką sprawiłam mamie i tacie :)

Koniecznie pozaglądajcie do Małgosi i zobaczcie jakie cudne prace wykonuje :)

40 komentarzy:

  1. Śliczne, zwłaszcza ta w błękitach mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie pięknie wyglądają i przyciagają wzrok, obie są w innym klimacie :) Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne karteczki! Miłego wieczoru! Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulcia nie bądź taka skromna... karteczki są cudne obie !!
    Też poleciałam do Gosi od Ciebie , a co tam może mnie nie wywali :-)
    Buziaczki i miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nawet bym nie śmiała!!! Fajnie że dołączyłaś:))

      Usuń
    2. I słusznie Aniu :)
      Małgosia z pewnością Cię nie wywali :)

      Usuń
  5. Ulcia no co Ty 😊 obie śliczne 😊 i kochana tulaski z okazji Waszej rocznicy 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są piękne;) Bardzo mi się podobają ;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu nie mam szans! U mnie wszyscy mają!!! Kartki super zrobiłaś i bardzo mi się podobają! Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam... byłam, widziałam, wiem co mówię ;)

      Usuń
  8. Piękne kartki Uleńko. Każda z nich ma swój niepowtarzalny urok i charakter. Moją uwagę przykuła niebieściutka z samochodem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie karteczki są super. Zrobione z sercem dla kochanych osób. To liczy się najbardziej. Wszystkiego naj dla twoich rodziców oraz dla ciebie i męża choć to troszkę pózniej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje,że mogę odwiedzać tak cudne miejsce! Pozdrawiam cieplutko i zostawiam z pozytywna uśmiech zroszony pozytywna energią <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah, ta skromność Twoja :P Piękne kartki wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulciu, piękne te kartki, jak i piękne rocznice. Twoim rodzicom i Tobie z mężem też życzę jeszcze wielu wspaniałych, szczęśliwych wspólnych lat.
    U Małgosi jest mnóstwo pięknych karteczek i ja mam podobne odczucia - że z kolei moja nie ma szans. Tak więc to jest rzecz względna:):):)
    Całuję cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ula, kartki piękne!!! Dlaczego, Ty w siebie nie wierzysz??? Mnie się bardzo podobają :DDD. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy i dla Ciebie, i dla rodziców :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulka- obie karteczki niewątpliwie są piękne

    OdpowiedzUsuń
  15. To wspaniała rocznica a karteczka pasuje idealnie. Jest śliczna i elegancka a koronka dodaje uroku. Wszystkiego najlepszego dla rodziców! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uleńko, świetnie, że przydtąpiłaś do wyzwania! Karteczki są piękne :)
    Bardzo podoba mi się ta Wasza, w drodze do kolejnych lat szczęścia...

    OdpowiedzUsuń
  17. Uleńko! Karteczki obie są prześliczne, Najlepsze życzenia dla Rodziców - Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba kolorystyka obu kartek - pięknie wszystko dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne karteczki rocznicowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję kolejnych małżeńskich rocznic i życzę Tobie Ulo i Mężowi oraz Twoim Rodzicom, kolejnych wspaniałych lat spędzonych w miłości i wzajemnym szacunku oraz kolejnych wspaniałych rocznic !!! A karteczki są śliczne :) i powodzonka w wyzwaniu :) Ściskam !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kartki rocznicowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. No aleś skromna Kochana :* karteczki są przecudne! Ta dla Rodziców taka pełna kwiatów :* Serdecznie życzenia z okazji 40 rocznicy ślubu :) A Wasza jest rewelacyjna! I też wszystkiego najlepszego życzymy :********

    OdpowiedzUsuń
  23. podziwiam,podziwiam ,podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj, nie bądź taka skromna, prześliczne kartki zrobiłaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Superowe Twoje kartki! Ja zrobiłam ostatnio pierwszą kartkę z okazji ślubu. Może zdążę z nią do Małgosi:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziewczyno, co Ty taka skromna! Piękna kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne karteczki ;)
    A tam zaraz "nie mam szans", kazdy ma kto sprobowal :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak Ty Ula to robisz, że z kilku prostych elementów stworzysz cuda!? Obie karteczki przepiękne. Bardzo fajnym dodatkiem (na pierwszej) są kropelki kleju, niczym rosa. Świetne dopełnienie doskonałej kartki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To nie kropelki kleju tylko kropelki glossy accents :)

      Usuń