Etykiety

abażur (1) album (5) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) blejtram (1) bombardowanie (5) bombki (8) box (7) Boże Narodzenie (62) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (4) decoupage (7) digi (4) Dimensions (3) DMC (157) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (3) frywolitka (3) gnomek (2) gościnny występ (1) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (187) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) Halloween hat (3) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (33) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartka (3) kartki (162) Kartki BN zabawa całoroczna (52) Kartki przez cały rok u Ani (22) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (24) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (49) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) needlepoint (3) Needleroll (4) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) Olga HDstitch (4) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Papierowy Potwór (6) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (12) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (16) puszka (1) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (30) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (7) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) śnieżynki (1) świecznik (1) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (38) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (3) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (20) wymianka (43) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (65) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (11) zawieszka (9) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

niedziela, 17 lipca 2016

343. Ślubnie z Małgosią

Dałam się skusić Małgosi na udział w wyzwaniu na jej blogu Ach, co to był za ślub...


Bardzo mało robię w takiej tematyce... Ale lipiec to czas rocznic - mojej i moich rodziców. Moi rodzice w tym roku obchodzą 40 rocznicę ślubu i dla nich powstała poniższa karteczka :)



Powstała jeszcze druga nieco skromniejsza :) zostanie na koniec miesiąca ;)

Pozaglądałam dzisiaj do Małgosi i wiem, że nie mam żadnych szans w wyzwaniu, ale mam satysfakcję z radości jaką sprawiłam mamie i tacie :)

Koniecznie pozaglądajcie do Małgosi i zobaczcie jakie cudne prace wykonuje :)

40 komentarzy:

  1. Śliczne, zwłaszcza ta w błękitach mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie pięknie wyglądają i przyciagają wzrok, obie są w innym klimacie :) Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne karteczki! Miłego wieczoru! Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulcia nie bądź taka skromna... karteczki są cudne obie !!
    Też poleciałam do Gosi od Ciebie , a co tam może mnie nie wywali :-)
    Buziaczki i miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nawet bym nie śmiała!!! Fajnie że dołączyłaś:))

      Usuń
    2. I słusznie Aniu :)
      Małgosia z pewnością Cię nie wywali :)

      Usuń
  5. Ulcia no co Ty 😊 obie śliczne 😊 i kochana tulaski z okazji Waszej rocznicy 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) rocznica przed nami :)

      Usuń
  6. Obie są piękne;) Bardzo mi się podobają ;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu nie mam szans! U mnie wszyscy mają!!! Kartki super zrobiłaś i bardzo mi się podobają! Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam... byłam, widziałam, wiem co mówię ;)

      Usuń
  8. Piękne kartki Uleńko. Każda z nich ma swój niepowtarzalny urok i charakter. Moją uwagę przykuła niebieściutka z samochodem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie karteczki są super. Zrobione z sercem dla kochanych osób. To liczy się najbardziej. Wszystkiego naj dla twoich rodziców oraz dla ciebie i męża choć to troszkę pózniej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje,że mogę odwiedzać tak cudne miejsce! Pozdrawiam cieplutko i zostawiam z pozytywna uśmiech zroszony pozytywna energią <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah, ta skromność Twoja :P Piękne kartki wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulciu, piękne te kartki, jak i piękne rocznice. Twoim rodzicom i Tobie z mężem też życzę jeszcze wielu wspaniałych, szczęśliwych wspólnych lat.
    U Małgosi jest mnóstwo pięknych karteczek i ja mam podobne odczucia - że z kolei moja nie ma szans. Tak więc to jest rzecz względna:):):)
    Całuję cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ula, kartki piękne!!! Dlaczego, Ty w siebie nie wierzysz??? Mnie się bardzo podobają :DDD. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy i dla Ciebie, i dla rodziców :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulka- obie karteczki niewątpliwie są piękne

    OdpowiedzUsuń
  15. To wspaniała rocznica a karteczka pasuje idealnie. Jest śliczna i elegancka a koronka dodaje uroku. Wszystkiego najlepszego dla rodziców! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uleńko, świetnie, że przydtąpiłaś do wyzwania! Karteczki są piękne :)
    Bardzo podoba mi się ta Wasza, w drodze do kolejnych lat szczęścia...

    OdpowiedzUsuń
  17. Uleńko! Karteczki obie są prześliczne, Najlepsze życzenia dla Rodziców - Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba kolorystyka obu kartek - pięknie wszystko dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne karteczki rocznicowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję kolejnych małżeńskich rocznic i życzę Tobie Ulo i Mężowi oraz Twoim Rodzicom, kolejnych wspaniałych lat spędzonych w miłości i wzajemnym szacunku oraz kolejnych wspaniałych rocznic !!! A karteczki są śliczne :) i powodzonka w wyzwaniu :) Ściskam !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. No aleś skromna Kochana :* karteczki są przecudne! Ta dla Rodziców taka pełna kwiatów :* Serdecznie życzenia z okazji 40 rocznicy ślubu :) A Wasza jest rewelacyjna! I też wszystkiego najlepszego życzymy :********

    OdpowiedzUsuń
  22. podziwiam,podziwiam ,podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, nie bądź taka skromna, prześliczne kartki zrobiłaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Superowe Twoje kartki! Ja zrobiłam ostatnio pierwszą kartkę z okazji ślubu. Może zdążę z nią do Małgosi:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziewczyno, co Ty taka skromna! Piękna kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne karteczki ;)
    A tam zaraz "nie mam szans", kazdy ma kto sprobowal :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak Ty Ula to robisz, że z kilku prostych elementów stworzysz cuda!? Obie karteczki przepiękne. Bardzo fajnym dodatkiem (na pierwszej) są kropelki kleju, niczym rosa. Świetne dopełnienie doskonałej kartki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To nie kropelki kleju tylko kropelki glossy accents :)

      Usuń