poniedziałek, 3 października 2016

374. August Peridot Fairy by Nora Cobett

Długo mi zeszło zanim powstała  August Peridot Fairy by Nora Cobett. Rozpoczęłam ją jeszcze w kwietniu, ale dopiero teraz udało mi się ją skończyć. Haft od początku do końca miał swoje przeznaczenie - jest dla Ani S z Płonących motyli i zgodnie z jej wytycznymi zmodyfikowałam go nieco.

Bez konturów i koralików wróżka prezentuje się tak:
Tył haftu...

I w całej okazałości z koralikami i konturami
August Peridot Fairy by Nora Corbett
Wymiary w krzyżykach 190x230
Aida 16ct firmy Zweigart, kolor khaki
krzyżyki - 2 nitki muliny DMC
backstich - 1 nitka muliny DMC
33 kolorów,
koraliki Mill Hill Beads - 7 kolorów

Trochę zbliżeń ...



Mnie i Ani się podoba, a Wam?

42 komentarze:

  1. Cudowna! Tak władcza a jednocześnie słodka się wydaje i ma w sobie to coś! Piękna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaa! Przepiekna! Zakochalam sie! Oj jak ja zazdroszcze Ani!

    OdpowiedzUsuń
  3. Komentarz?? Mój jest na ogromny plus :)
    Dołączam do Was mnie też się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie prezentuje się ta wróżka!
    Po raz kolejny daje znać o sobie magia konturów. A koraliki to kropeczka nad "i". CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała!!!! Nawet lewa strona jest bardzo ładna:-) Świetna robota:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny haft:) I jestem pod wrażeniem tyłu robótki:) U mnie to zawsze pomieszane z poplątanym wychodzi he he

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał, prześliczna jest!!!
    Gratuluje dzieła Ulo!!! I pozdrowionka przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fiu, fiu! Z każdej strony wygląda pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulciu, i mnie się podoba. Bardzo!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ania- zazdroszczę:-D CUDEŃKO MAGA_GIGA!!!!!!!!!!!!!!! Oj, Ulcia, Ulcia.....to powinien byc zakaz pokazywania takich cudeniek przeznaczonych dla innych...hahahahahha...żarcik;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny haft, gratulacje :)

    Zapraszam do mnie: http://bibliotekahaftu.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyszło : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna praca! Koraliki dodały uroku. Bardzo staranny tył pracy!

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zniewalający hafcik, choć ta wróżka ma mało wspólnego z aniołem. Jest piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie, że się podoba, prześliczny hafcik. A za tył należą Ci się wielkie brawa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna wróżka. Z koralikami i konturami o niebo lepiej się prezentuje 😀 Dziękuję za tył. Patrząc na niego muszę moje nitki bardziej chować. Zostawiam zbyt długie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowity haft! Podziwiam za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś niesamowita,pewnie paluszki pokłute do krwi

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Przecudowna wróżka ;) Super detale, piękne wykończona. Nic, tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wowwwwwwwwwwww!!!!Żadne słowo nie odda tego co widzą oczy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Dwa słowa dla Twojej pracy: MAGIA i ELEGANCJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Woooow i to by było na tyle, bo zamurowało mnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ulenko micha mi do teraz się cieszy za każdym razem jak lookne na wróżke :* uwielbiam ją :* dziękuję jeszcze raz :****

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna i więcej się nie da powiedzieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przegapiłam tego posta :( Wróżka wygląda rewelacyjnie. Koraliki pięknie błyszczą.Świetna robota.

    OdpowiedzUsuń