Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (4) Boże Narodzenie (54) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (3) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (155) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (185) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (31) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (152) Kartki BN zabawa całoroczna (47) Kartki przez cały rok u Ani (20) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (17) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (46) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (36) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (57) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (8) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

niedziela, 9 października 2016

380. Chwalę się

Nie dawno brałam udział w candy u Agi-craft. Candy wygrała moja kochana Jola z mojego zacisza, a mnie w udziale przypadła niespodzianka. 
Muszę przyznać, że nie spodziewałam się takiej niespodzianki... Myślałam, że dostanę dwa-trzy papierki, a tymczasem... dostałam takie cudowne wycinanki i stempeliki :)
Agnieszko dziękuję Ci z całego serca za taką piękną niespodziankę. Koniecznie zajrzyjcie do Agnieszki i zobaczcie jakie cudne prace tworzy.

***
Pamiętacie moje pierwsze pudełko w technice decoupage? Post z drapieżnym pudełkiem spowodował, że od trzech z Was dostałam masę serwetek :) 

Pierwsza przesyłka przyszła od Ani, a w niej serwetki, które wybrałam. Ania jeszcze dołożyła coś od siebie :)
Druga paczuszka przyszła od Anity T., która miała przysłać kilka serwetek... popatrzcie co u tej kobiety znaczy kilka... i jeszcze tyle różyczek, motylków... Słodycze zniknęły w tajemniczy sposób...
Trzecia paczuszka dotarła do mnie od Bożenki i w tym przypadku też zostałam bardzo zaskoczona ilością serwetek. Bożenka dołożyła jeszcze serduszko.
Kochane Aniu, Anitko i Bożenko dziękuję Wam z całego serca wszystkim razem i każdej z osobna. Nie wiem czym sobie zasłużyłam na tyle dobra.

37 komentarzy:

  1. Ula, to wspaniałe, że zostałaś tak bogato obdarowana. Dziewczyny to po prostu Anioły :)
    Ciesz się i twórz piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ przydaśków, Ulka, Gratuluję kochana :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No masz ale masz szczęście , dziewczyny Ci obdarowały że hej . Az mi głupio że ja tylko takie marne parę serwetek :-( Ale nic to jeszcze się nadrobi :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nie ilość się liczy tylko gest :)
      A gest świadczy o tym, że masz dobre serduszko i to się liczy :)

      Usuń
  4. Ależ cudowności otrzymałaś Uleńko!Tylko pozostaje działać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To przygoda z decoupage rozpoczęta na dobre, prawda Ulus?!:) super prezenciki, powodzonka i miłego tworzenia!!! Sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Agatko :) już obmyślam jakie pudełeczko i dla kogo zrobię :)

      Usuń
  6. Mmmm... przydasiami u Ciebie sypnęło :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz będzie sie działo💐 nawet córa ma na czym sie szkolić 😆
    Pocieszajka prima sort 💐
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałaś tyle cudeniek od dziewczyn, że pewnie teraz masz problem od czego zacząć;-) Baw się dobrze i pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż jestem ciekawa w czym się przechowuje takie serwetki :) Koszulki i segregator czy może jakieś pudełko? Ciekawe co z nich powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. łooo..super niespodzianki! Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyyllee szczęścia dostałaś :) Nic tylko się cieszyć i tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale skarbów :) Teraz nic, tylko brać się do pracy :) Miłego tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale chyba nie porzucisz haftu na rzecz decu? Wspaniałe prezenty. Zapewne Iza tez bedzie próbować 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja od jakiegoś czasu jestem ogromna fanka serwetek. zbieram je namiętnie może kiedyś się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne niespodzianki:) ciekawa jestem co z nich powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz fajne kreatywne dziecko to razem stworzycie cudeńka:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne prezenty:) Moja paczuszka też jest w drodze :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ulciu, cieszę się, że takie wspaniałości dostałaś od cudownych Dziewczyn. Ech, ta nasza blogowa rodzinka...
    Tulaski:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ulcia prezenty śliczne. Moja paczuszka też już w drodze-opóźnienie straszne ale mam nadzieję że przydadzą się przydasie:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciesze się, że sprawiłam Ci przyjemność :) Dziękuje za takie miłe słowa o moim blogu i moich pracach :) Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe jakie cudności stworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale Cię dziewczyny pięknie obdarowały, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uleńko! przepiękne prezenty otrzymałaś - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje! Wowwww! Rewelacja tyle niespodzianek! Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne niespodzianki! Teraz dużo czasu życzę na wykorzystanie tylu dóbr:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow jakie cudownie prezenty otrzymałaś.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne niespodzianki :))). Teraz tylko potrzebny Ci czas i pomysły, czego Ci serdecznie życzę :))).

    OdpowiedzUsuń
  28. No to masz babo placek,znaczy serwatki hihi. Teraz w technice decu możesz zrobić meble w całym pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń