niedziela, 9 października 2016

380. Chwalę się

Nie dawno brałam udział w candy u Agi-craft. Candy wygrała moja kochana Jola z mojego zacisza, a mnie w udziale przypadła niespodzianka. 
Muszę przyznać, że nie spodziewałam się takiej niespodzianki... Myślałam, że dostanę dwa-trzy papierki, a tymczasem... dostałam takie cudowne wycinanki i stempeliki :)
Agnieszko dziękuję Ci z całego serca za taką piękną niespodziankę. Koniecznie zajrzyjcie do Agnieszki i zobaczcie jakie cudne prace tworzy.

***
Pamiętacie moje pierwsze pudełko w technice decoupage? Post z drapieżnym pudełkiem spowodował, że od trzech z Was dostałam masę serwetek :) 

Pierwsza przesyłka przyszła od Ani, a w niej serwetki, które wybrałam. Ania jeszcze dołożyła coś od siebie :)
Druga paczuszka przyszła od Anity T., która miała przysłać kilka serwetek... popatrzcie co u tej kobiety znaczy kilka... i jeszcze tyle różyczek, motylków... Słodycze zniknęły w tajemniczy sposób...
Trzecia paczuszka dotarła do mnie od Bożenki i w tym przypadku też zostałam bardzo zaskoczona ilością serwetek. Bożenka dołożyła jeszcze serduszko.
Kochane Aniu, Anitko i Bożenko dziękuję Wam z całego serca wszystkim razem i każdej z osobna. Nie wiem czym sobie zasłużyłam na tyle dobra.

37 komentarzy:

  1. Ula, to wspaniałe, że zostałaś tak bogato obdarowana. Dziewczyny to po prostu Anioły :)
    Ciesz się i twórz piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ przydaśków, Ulka, Gratuluję kochana :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No masz ale masz szczęście , dziewczyny Ci obdarowały że hej . Az mi głupio że ja tylko takie marne parę serwetek :-( Ale nic to jeszcze się nadrobi :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nie ilość się liczy tylko gest :)
      A gest świadczy o tym, że masz dobre serduszko i to się liczy :)

      Usuń
  4. Ależ cudowności otrzymałaś Uleńko!Tylko pozostaje działać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To przygoda z decoupage rozpoczęta na dobre, prawda Ulus?!:) super prezenciki, powodzonka i miłego tworzenia!!! Sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Agatko :) już obmyślam jakie pudełeczko i dla kogo zrobię :)

      Usuń
  6. Mmmm... przydasiami u Ciebie sypnęło :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz będzie sie działo💐 nawet córa ma na czym sie szkolić 😆
    Pocieszajka prima sort 💐
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałaś tyle cudeniek od dziewczyn, że pewnie teraz masz problem od czego zacząć;-) Baw się dobrze i pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż jestem ciekawa w czym się przechowuje takie serwetki :) Koszulki i segregator czy może jakieś pudełko? Ciekawe co z nich powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyyllee szczęścia dostałaś :) Nic tylko się cieszyć i tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale skarbów :) Teraz nic, tylko brać się do pracy :) Miłego tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale chyba nie porzucisz haftu na rzecz decu? Wspaniałe prezenty. Zapewne Iza tez bedzie próbować 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja od jakiegoś czasu jestem ogromna fanka serwetek. zbieram je namiętnie może kiedyś się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne niespodzianki:) ciekawa jestem co z nich powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz fajne kreatywne dziecko to razem stworzycie cudeńka:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne prezenty:) Moja paczuszka też jest w drodze :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ulciu, cieszę się, że takie wspaniałości dostałaś od cudownych Dziewczyn. Ech, ta nasza blogowa rodzinka...
    Tulaski:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ulcia prezenty śliczne. Moja paczuszka też już w drodze-opóźnienie straszne ale mam nadzieję że przydadzą się przydasie:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciesze się, że sprawiłam Ci przyjemność :) Dziękuje za takie miłe słowa o moim blogu i moich pracach :) Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe jakie cudności stworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale Cię dziewczyny pięknie obdarowały, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uleńko! przepiękne prezenty otrzymałaś - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje! Wowwww! Rewelacja tyle niespodzianek! Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne niespodzianki! Teraz dużo czasu życzę na wykorzystanie tylu dóbr:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow jakie cudownie prezenty otrzymałaś.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne niespodzianki :))). Teraz tylko potrzebny Ci czas i pomysły, czego Ci serdecznie życzę :))).

    OdpowiedzUsuń
  27. No to masz babo placek,znaczy serwatki hihi. Teraz w technice decu możesz zrobić meble w całym pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń