środa, 12 października 2016

382. Prezentowo

Niektóre z Was wiedzą, że w październiku obchodzę imieniny i wicie co czuję się jakbym już je zaczynała obchodzić. Najpierw dziewczyny obdarowały mnie serwetkami, a wczoraj przyszła ogromna paczucha od Agnieszki, u której wygrałam jej candy urodzinowe.

Agnieszka bardzo mnie zaskoczyła wielkością przesyłki i ilością rzeczy.
 Serwetki...
Cekiny, wstążki, kwiatuszki, gwiazdki, serduszka... 
 Piękne serce i zakładka
Krzyżykowa niebieska róża 
Karteczka 

***
To było wczoraj, a dzisiaj otrzymałam od Anetty L paczuszkę niespodziankę za udział i ukończenie kursu frywolitkowego :)
Jestem bardzo zaskoczona zawartością, bo raczej spodziewałam się jakiejś małej frywolitki, a tu takie cudowne rzeczy przysłała organizatorka kursu.

Pudełeczko, zakładka, frywolitkowa śnieżynka i słodycze.
 Pudełeczko na czółenka bardzo się przyda, mam ich już sześć :)


Dziewczyny bardzo, bardzo Wam dziękuję sprawiłyście mi dużo radości. 
Dziękuję Wam z całego serca.

28 komentarzy:

  1. Super prezenty, Uleńko!
    Ja też mam pudełeczko na czółenka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prezenty!!! Oj Ula, Tobie za to dobre serducho to się należą najpiękniejsze prezenty świata :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uleńko wspaniałe prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się razem z Tobą 😊 gratuluję 💐

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne prezenty, którego obchodzisz imieniny? Bo ja też w październiku, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      W metryczce możesz przeczytać, jak chcesz ;)

      Usuń
  6. Któż to nie kocha prezentów, a tym bardziej trafionych, świetne upominki pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że czółenka znajdą swoje miejsce w tym pudełeczku:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne prezenty otrzymałaś. Takie rzeczy własnoręcznie wykonane najbardziej cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne prezenty-niespodzianki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ cudowności dostałaś- gratuluję! Cieszę się wraz z Tobą, bo znam to uczucie otwierania paczuszek od naszych Aniołów blogowych <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No nieźle Ci się ostatnio dzieje, imieniny przez cały miesiąc :-)Ula świetne prezenty dostałaś. Dziewczynki są niesamowite . A finał jeszcze przed Toba :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty otrzymałaś 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdraszczam :) Same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No, przy takich prezentach, to nic tylko się uśmiechać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty Uleńko :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ula wiem jaką gafę popełniłam ha-nie zwróciłam uwagi na metryczke(bo nie brałam udziału w niej) gdzie piszesz co chętnie byś przygarnęła-zamiast Ariadny lepiej jakbym DMC wzięła. No nic mam nadzieję że i tą wykorzystasz jakoś. Od Anetki piękne prezenciki dostałaś. Gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty... Ariadnę też wykorzystam :) na tyle dziwnych rzeczy co ja robię z pewnością na coś się przyda :) małe projekty czasem też Ariadną wyszywam :)

      Usuń
  17. najważniejszy uśmiech obdarowanej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow !Prześliczne! Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń