Etykiety

abażur (1) album (5) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) blejtram (1) bombardowanie (5) bombki (8) box (7) Boże Narodzenie (62) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (4) decoupage (7) digi (4) Dimensions (3) DMC (157) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (3) frywolitka (3) gnomek (2) gościnny występ (1) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (187) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) Halloween hat (3) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (33) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartka (4) kartki (162) Kartki BN zabawa całoroczna (52) Kartki przez cały rok u Ani (22) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (24) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (49) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) needlepoint (3) Needleroll (4) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) Olga HDstitch (4) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Papierowy Potwór (6) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (12) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (16) puszka (1) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (30) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (7) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) śnieżynki (1) świecznik (1) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (38) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (3) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (20) wymianka (43) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (65) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (11) zawieszka (9) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

czwartek, 13 października 2016

383. Coś dla Was

Na zewnątrz ponuro i szaro, zimno, pada deszcz..., ale nic to! Dziękuję, że jesteście, że komentujecie i zaglądacie!

I dla Was moich obserwatorów i komentatorów mam kolorową chustę zrobioną na szydełku w ostatnich dniach. 

 Moja modelka ;)



Co zrobić, żeby chusta była Twoja? Wystarczy, że zostawisz komentarz pod tym postem i napiszesz dlaczego chcesz tę chustę mieć. Nie ma żadnych banerków, ani pisania o tym rozdaniu na blogach. Zabawa jest adresowana do moich obserwatorów i komentatorów, do osób, które tu zaglądają. Zapisać można się do 20.10.2016r. 
Wyniki ogłoszę 21.10.2016r. 
Ktoś chętny?

81 komentarzy:

  1. Pierwsza !! ja bym się otulała takim szalem żeby mi szyja zimą nie marzła :) Ale modelkę masz śliczną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem chętna. Chusta jest cudna i dlatego chcę ją mieć :) Poza tym mnie z szydełkiem nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę, ja chcę bo mi zimno i takiej nie mam 😍 ot tak poprostu.
    A do tego zrobiona przez Ciebie 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta. Nieśmiało zaczynam kolejkę. Chustę chciałabym mieć bo idą chłodne dni i miło byłoby okryć się czymś tak pięknym wiedząc że nie jest to ze sklepu tylko że ktoś to zrobił właśnie dla mnie. I kolorki ma moje :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wcale nie jestem pierwsza a tak mi się wydawało :-0. Ale też się cieszę :-).

      Usuń
  5. No ba...jasne że chętny :) Chusta kolorowa jak marzenia i zapewne cieplutka, a ja zmarzluch jestem. :) Pozdrawiam Uleńko i Twoją śliczną modeleczkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna chusta i ma bardzo piękne kolorki, w sam raz by dodać koloru ciemnej kurtce:-)
    Pozdrawiam cieplutko was obie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulcia to i ja się ustawiam w kolejce.
    Chciałabym ją mieć, bo jest piękna w ślicznych jesiennych kolorach, przydała by się w jesienne i zimowe wieczory takiemu zmarźlakowi jak ja, a poza tym sama takiej nie wydziergam, bo tego po prostu nie umiem. To najważniejsze powody :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. och! Ulka, byłoby mi w niej cieplutko w szyję, a że stara już jestem, to i może głowę, z mikroskopijną ilością włosów, bym otuliła :p :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uleńko, chusta owszem piękna, ale ja nieodmiennie zachwycam się Izabelką.
    A dlaczego chciałabym ją mieć (chustę, nie Izabelkę:)? Bo zmarzluch ze mnie i wszelkie ciepłe otulinki uwielbiam. A jeszcze takie zrobione zdolną rączką...
    Tulaski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że jestem chętna Uleńko! Dlaczego? Urzekła mnie kolorystyka chusty, no i to że pachnie ciepłem :)
    Pozdrawiam Ciebie i Izę, która tak pięknie prezentuje chustę :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusta jest śliczna z tą jesienną kolorystyką, ale najbardziej podoba mi się mała modelka:) Wspaniałą masz córcię Ulu:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym być szczęśliwą posiadaczką tej chusty, bo jesienią popadam w deprechę. Te drzewa bez liści wyglądają tak przygnębiająco, a te mokre, gnijące liście - coś okropnego. Potrzebuję czegoś pięknego, kolorowego dla poprawy nastroju. No i prezent dobrze by mi zrobił.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. I jak tu się oprzeć pokusie? Oczywiście, że chętnie bym ją przygarnęła. Jest śliczna, w ciepłych ale nie krzykliwych kolorach jesieni. Wygląda na cieplutką i bardzo przyjemną w dotyku a ja zmarzluch jestem okropny.
    Szkoda tylko, że kolejka już spora (ha, ha).
    Przesyłam buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesień już, a za progiem zima, a na Mazurach zimy są jak na zimę przystało z mrozem, śniegiem i wiatrami więc chusta w tak energetycznych kolorach, ciepła otulała by moją szyję Uleczko pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Super chusta :-) w sam raz na chlodne dni :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna chusta, ale modelka jest najpiękniejsza:) Modelka ma w sobie grację i umie pięknie pozować:)
    Chusta jest w fantastycznych kolorach, cieplutka na jesienne dni. Chętnie bym ją przygarneła, ale jak na razie dopiero zaczęłam zaglądać do Ciebie, szanse nikłe:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy bym chciała mieć tą przepiękną chustę? Tą cieplusią, milusią chustę? Tą kolorową chustę, która odgania melancholię? Tą chustę, którą można się i otulić przy robótkowaniu, i zawinąć szyję goniąc do sklepu?
    Oj chciała bym :) chciałaaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna chusta. Dziewczyna, która ją wylosuje będzie szczęśliwa. Ponieważ szydełko nie jest mi obce nie będę robić sztucznego tłumu 😀

    OdpowiedzUsuń
  19. Uleńko, chusta rewelacyjnie wygląda na Twojej modelce! Ma śliczne, jesienne kolorki.
    Chciałabym ją, ale też trochę szydełkuję, więc mam ochotę coś takiego wydziergać.
    Powodzenia, Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezła kolejka się ustawiła po to cudeńko. To ja się też do niej zapisuję A czemu ją chce mieć ?? No nie mam takiej chusty i nigdy nie miałam i nidgy mieć nie będę bo szydełko mnie nie lubi.
    Buziaki Ula i nie zazdroszczę wybierania zwycięzcy :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj Ulus, chusta prześliczna, chodzą za mną takie od dawna, nawet wzór gdzieś przyszykowałabym, tylko weny i odrobiny czadu brak, stad chętnie stanę w tej dluuuugiej kolejeczce i spróbuje szczęścia, a może sie uda i bedzie mnie chusta otulać w chłodne dni:) Izunia przesłodka:) sciskam Was obie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna jest i dlatego właśnie chciałabym ją mieć :) A do tego jeszcze idealnie grzałaby moją szyjkę, więc czego chcieć więcej> :) A modelka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uleńko Chusta jest Prześliczna, Ale w kolejkę się nie ustawiam ponieważ mam dwie chusty w domu, A po drugie umie na szydełku robić - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  24. Też bym ją chetnie przygarnęła... Z szydełkiem mi nie po drodze, a chusty nie mam... A poza tym za kilka dni mam imieniny, więc miałabym super prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja najchętniej to bym wzięła umiejętności, które pomogą takie cudo zrobić! Chusta jest przepiękna :)
    Ponieważ talentu mi jednak brak do szydełkowania to bardzo bym chciała przygarnąć takie małe cudo, aby mnie inspirowało do ponownego uruchomienia szydełka :) Dodatkowo walory ogrzewająco-ocieplające są bardzo kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ulka modelka pierwsza klasa, piękne ma oczy Izunia.
    Stanę i ja w już długiej kolejce, ale co się dziwić chusta piękna w superowych kolorach więc i chętnych masa.
    A dlaczego bym chciała hmmm chyba jak większość z dziewczyn aby otulała i dawała ciepło, dwa to że szydełka nie znam i nie umię, a trzy przyda mi się w wyjściu ze szpitala z maleństwem(ma być córa-jeśli się nic nie zmieni haha) w styczniu akurat kiedy moga być mrozy:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kto by jej nie chciał :) Do szydełka mam lewą rękę (niestety,) a wspaniale by było usiąść wieczorem przy hafcie w jednej ręce, herbatce w drugiej i otulić się taką chustą. Wtedy wieczór może trwać wiecznie... :D

    OdpowiedzUsuń
  28. O to ja poproszę:))bardzo bym chciała:)właśnie wczoraj kupiłam sobie beżową kurtkę i pasował by mi idealnie:)))a jeśli nie ja to chociaż mi podpowiedz co to za włóczka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie może się uda :) a włóczka to Nako Moher Special Ebruli bajeczne kolory są :)

      Usuń
  29. Piękna chusta w cudownych barwach ubarwiła i ociepliła by mi dzień w pracy przy biurku i papierach, gdzie czasem można lekko zmarznąć od ustawicznego siedzenia nad fakturami. pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również powalczę o piękną chustę.
    Chusta idealnie pasowała by do ciemnego płaszcza, który by rozweseliła w jesienne dni.
    Kolorki są piękne, żywe. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  31. bieszczady są zimne jesienią,chętnie przygarnę aby otulić swoją szyję

    OdpowiedzUsuń
  32. Cóż i ja chciałabym taką chustę mieć ! A dlaczego ? Bo jestem straszny zmalźluch ! Miałabym czym się opatulić w te zimowe , chłodne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo podoba mi się to połączenie kolorów, miło by było otulać się tą piękną chustą w chłodne dni.
    Pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
  34. wtuliłabym się w nią z ochotą w te chłody:)
    wspaniała rzecz bo z rąk i serca powstała:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chciałabym chciała w sumie to najbardziej dlatego ze robiona z sercem i przez Ciebie Ulka, mam szaliczek od Ciebie mój ulubiony, taki mieciutki wspaniały. pozdrowionka dla modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Z taką chustą jesienna szaruga wcale nie jest straszna :) Z miłą chęcią dałabym tej chuście nowy dom :)
    Modelka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ożesz...kolejna niczym w czasach PRLu ,no ale co się dziwić skoro kusisz takimi kolorami :)
    Uściski Uleńko...słonecznego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Moje kolory, babcie powinny nosić chusty i na dodatek takie piękne ( chusty oczywiście), więc staję i ja w kolejce. Modelka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie, oryginalnie wyglądają :) I modelka i chusta Wielkie Brawa! Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  40. O! Udało mi się zdążyć! Zmarzlak ze mnie taki,ze hoho, wiec taka chustę to będę tulic i kochać i szanować... ;) Moze byc nawet w innym kolorze, bo modelka Izabelka tak uroczo wyglada, ze szkoda jej odbierać te kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń