poniedziałek, 24 października 2016

388. Album

Naoglądałam się albumów u Jadzi i Małgosi i tak mnie naszło też na zrobienie albumu. Mój album jest o wiele skromniejszy i nie ma tyle przegródek, i miejsc do odkrycia, ale i tak jestem z niego dumna, a wypasione album dalej będę podziwiać u dziewczyn ;)
Tyle marudzenia! Czas na zdjęcia!












I koniec :)
Dziękuję moje kochane za tyle ciepłych komentarzy pod postem z karteczkami. Dodajecie mi skrzydeł.

***
Album zgłaszam na wyzwanie #13 album/notes w Przydasie Pasjonaty

43 komentarze:

  1. Uleńko! Może nie ma zakamarków , Ale jest bardzo Śliczny,Mnie się bardzo Podoba - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Uleńko, album prześliczny, bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest prześliczny Uleńko! Wspaniale wypełniłaś strony a okładka to prawdziwe dzieło sztuki. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny album zrobiłaś Ulko! Bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skromniejszy? - Cudny Ci wyszedł. Kochana możesz śmiało tworzyć albumy, masz do tego wszelkie predyspozycje. I jakie śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo śliczny zrobiłaś album! Piękne są te kwiatki na okładce :) Śliczne papiery i ciekawe dodatki :) Nie masz prawa marudzić, bo jest naprawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ula no ja Cie proszę, to Twój pierwszy album ??? niemożliwe jest perfekcyjny . Pomysłowy i ma takie fajne sentencje. Gratuluje wyszło cudnie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz powód do dumy, bo stworzyłaś piękny album:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne. Chyba tez muszę zabrać się do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i pierwsze koty za płoty, Ulka. Album piękny i wcale nie musi mieć mnóstwa zakamarków czy kieszonek. A będzie jeszcze piękniejszy, jak znajdą się w nim zdjęcia, bo owe są kwintesencją albumów :) Pozdrawiam i czekam na kolejne albumy <3
    Ps. jak nic, chwyciłaś bakcyla, i na koniec przyszłego roku stwierdzisz, że robisz więcej albumów niż innych papierzastych ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. coś pięknego! i ile cudownych szczegółów!

    OdpowiedzUsuń
  12. I niby to debiut?
    Pięknie,oj pięknie .

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten Twój album:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny album!
    Debiut bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ulcia, bardzo udana praca. Zabieraj się do roboty i klej dalej. Efekty warte włożonego czasu. Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny albumik stworzyłaś : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Uluś album sliczny imie wyglada jak debiut! Wersja bez zamarkow tez jest super! Sciskam;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam ostatnio u Jadzi ten album zrobiony z rolek po papierze i padłam z zachwytu:)))
    Normalnie bardzo zdolne z Was osóbki:)aż miło podziwiać:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Uleńko, jestem zachwycona Twoim debiutanckim albumem i mam nadzieję, że będę mogła podziwiać kolejne. Tak wiele się w nim dzieje, ze niepotrzebne są dodatkowe przegródki i zakamarki. Super!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz talent! Album wyszedł Ci wspaniały! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo, bardzo ładny albumik Ci wyszedł :) Chwal się a nie spuszczaj głowę !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ulka masz prawo byc dumna, album jest cudowny, na źywo wiadomo jeszcze piekniejszy, jest wspaniały a tyle w nim serca, wspaniały prezent, bardzo bardzo dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Będzie wspaniałą pamiątką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Ula debiut? aż wierzyć się nie chce że tak wspaniały pierwszy album stworzyłaś-wygląda jakby to był przez profesjonaliste zrobiony. Nic tylko teraz musisz tworzyć albumy bo świetnie ci wyszedł:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny! Szczególnie strona z wiatrakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękny album :) dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny ten album tyle bogato zdobionych stron, też chciałabym tak debiutować przy scrapbookingu. Masz Ula talent i wyczucie do takich spraw :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie go sobie stworzyłaś. Każda strona inna, ciekawa 😀

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ piękny album!!! Ula, fantastycznie go ozdobiłaś :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny album, piękne sentencje!
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudeńko wyszło spod Twoich rąk. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ula, bo ja Ci zaraz! Proszę nie narzekać! Pięknie wyszedł i pomysłowo, połączenie kolorów, faktur i materiałów by miało to ręce i nogi, nie jest proste, a Tobie się udało!

    OdpowiedzUsuń
  33. Super!
    Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny album :) Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń