niedziela, 12 marca 2017

473. Wielkanocne warsztaty z Dorotą

W końcu udało mi się pojechać na warsztaty do Doroty Kopeć. Bardzo chciałam być na warsztatach na album komunijny (to już tak z myślą o Izabeli), ale jakoś przegapiłam... Trudno!  Za to wczoraj byłam na warsztatach w Stalowej Woli, na którym robiłyśmy kartki wielkanocne. 
Jestem bardzo zadowolona z warsztatów z Dorotą. Jest to bardzo ciepła i serdeczna osoba, która w sposób jasny i przejrzysty dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą z uczestniczkami warsztatów. Serdecznie polecam wszystkim wahającym się warsztaty z Dorotą :)

W trakcie pracy podczas warsztatów :)
 W takiej miłej atmosferze i doborowym towarzystwie powstały moje kartki :)
Zdjęcia zrobione przez Dorotę.

A teraz przygotujcie się na dużą ilość zdjęć.. Jestem bardzo dumna ze swoich kartek, mimo że daleko im jeszcze do prac Doroty.

Pracowałyśmy z papierami Provence UHK Galleryw których się zakochałam.

Kartka okolicznościowa




Wielkanocny tag


 


Pierwsze wielkanocne jajo 




Drugie wielkanocne jajo




Dziękuję Dorocie za konstruktywnie prowadzone warsztaty oraz za miła i serdeczną atmosferę.

59 komentarzy:

  1. Cudne kartki zrobiłaś! Zazdroszczę takich warsztatów, u mnie niestety takich nie ma..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ula, wspaniałe prace! Zazdroszczę Ci tych warsztatów, nie wiesz czy będą w Rzeszowie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Małgosiu nic mi o tym nie wiadomo, aby Dorota planowała jakieś warsztaty w Rzeszowie, 18.03 są w Lublinie, potem w Woli Gołkowskiej, a później Dorota wyjeżdża do Rosji

      Usuń
    2. Zaglądam na jej bloga, polowałam na warsztaty z albumów komunijnych, bo są rewelacyjne. Ale przegapiłam pewnie.

      Usuń
    3. No, ja właśnie też :(

      Usuń
  3. Cudowne prace, jak ja ci zazdroszczę tych warsztatów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ula świetne kartki powstały , trochę Ci zazdroszczę tych warsztatów , może w końcu nauczyłabym się robić warstwowe i mediowe kartki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne kartki zrobiłaś. Piękne, nie mogę się napatrzeć.!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kartki powstały. Myślałam,żeby się tam wybrać, ale jestem tak zawalona robotą, że w końcu zapomniałam, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze żałuję że u mnie w poblizu nie ma niczego takiego:( Uleńko, stworzyłaś wspaniałe kartki! Są takie bogate, a jednocześnie delikatne, stonowane - świetne!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uleńko zbieram szczękę z podłogi, rewelacyjne prace.

    OdpowiedzUsuń
  9. O rety, ale przepiekne kartki stworzyłaś. Patrzę i podziwiam. Bardzo chętnie bym się znalazła na takich warsztatach. też bym tak chciała umieć.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uleńko! Wszystkie prace są prześliczne - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. O mamulku, cuuudowne kartki. Piękności!
    Pozdrawiam cieplutko choć niemal śnieżnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne, delikatne propozycje! Wszystko świetnie skomponowane, widać, że z pomysłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uleńko przepiękne kartki, takie warsztaty to jest coś fajnego:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycające karteczki...jestem oczarowana nimi i nie ma w tym krzty przesady ♥
    Takie warsztaty to świetna sprawa,bardzo Ci ich zazdroszczę ;)Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ula, wymiatasz na tych warsztatach. Jakbym te kartki na blogu Doroty zobaczyła, to bym myślała, ze to jej prace:) Rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kartki wyszły, cudne te motylki!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne karteczki! :) Patrzę i podziwiam w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow!!! Uleńko rewelacyjne prace! Dla mnie jesteś mistrzynią!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kartki. Takie przestrzenne i wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę takich warsztatów, a jeszcze w miłej atmosferze cudnie wam czas minął. Ula karteczki zrobiłaś prześliczne,wszystko masz tak pięknie poskładane, dopracowane, napatrzeć się nie mogę. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczki są fantastyczne : ) Warsztaty super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne te kartki! Fajnie, że warsztaty się udały. Żałuję, że nie udało mi się na nich być, ale może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne prace Ulus!!! Cudowne:) a warsztatów zazdroszczę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też bym była dumna gdybym umiała takie piękności robić:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Powstały przepiękne karteczki! nic tylko pozazdrościć! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzeczywiście te warsztaty mają wzięcie u nas w okolicy:)
    Przepiękne prace stworzyłaś , oby takich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe prace powstały. Gratuluję decyzji udziału w warsztatach z Dorotą. Byłam, doświadczyłam, wszystkim polecam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne prace, lubię takie lawendowo-zielone klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne karteczki Uleńko. Fajne warsztaty, ale Stalowa Wola to dla mnie trochę za daleko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu :)
      Dorota też bywa w Gdańsku ;)

      Usuń
  30. wspaniale,może kiedyś się skuszę na takie warsztaty

    OdpowiedzUsuń
  31. Ulu wspaniale poradziłaś sobie na warsztatach z Dorotą Kopeć, na których stworzyłaś przepiękne prace. Pięknie dobrane kolorystycznie i super wykonane:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kartki piękne, niepowtarzalne. Obejrzałam wszystkie zdjęcia kilka razy. Jestem zachwycona. Piekne papiery, barwy, dodatki i kompozycja. Każdy szczegół we właściwym miejscu. Ja byłam na warsztatach u Dorotki 3 razy. Masz rację. To miła, serdeczna i bardzo uzdolniona osoba. Zawsze wracacałam z torbą pełną kartek i naładowana pozytywną energią. Dziekuję za ciepłe słowa w mailu. Dziś jest ok. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne karteczki! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  34. Takich warsztatow to tylko pozazdroscic a prace jakie na nich zrobilas sa piekne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Karteczki są mistrzowskie! Łał!

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześliczne prace, jestem zachwycona detalami i stylem.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ulciu, cudne karteczki, nie mogę się napatrzeć. Ech, że też ja nie mogłam uczestniczyć mając takie warsztaty "pod nosem"...
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne prace powstały na tych warsztatach :) Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne prace! Sielsko anielsko jak na polnej łące :) Dziękuję, że i Ty przystąpiłaś do mojego candy, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Możesz być naprawdę dumna bo powstały piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniałe prace wykonałaś, Ulciu!
    Zazdraszczam Ci tych warsztatów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne kartki i jaja :-))) Mnie też zachwycają wszystkie UHKowe papiery ;-D

    OdpowiedzUsuń
  43. Uleńko jestem pod mega wrażeniem:) Cuda:)
    Zazdroszczę takich wspaniałych warsztatów:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Prace są tak eteryczne, takie piękne, że niech Cię ta Dorota inspiruje dalej!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie wiem, ktora praca cudniejsza ☺

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne kartki!!!Szalenie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń