poniedziałek, 1 stycznia 2018

620. Wyzwania nieKartkowe_Ptaki

Dzisiaj ruszyło pierwsze w tym roku wyzwanie na blogu Wyzwania Nie-Kartkowe Motyw ptak.
Moja pierwsza inspiracja do tego wyzwania powstała na bazie pudełka po butach. Pudełko dostało nowy kolor i zostało zmediowane. Pudełko służy do przechowywania wszelkich moich preparatów.  
Ptak z tektury falistej. Zakupiłam i przetestowałam preparaty do rdzy na ptaku i śnieżynce oraz efekt patyny na gwiazdkach. Jestem zadowolona z efektu. Metalowy kwiatek delikatnie "potraktowałam" pastą woskową.


Zapraszam na wyzwanie Tutaj.


Aniu Ciebie też :) forma nie-kartkowa to exploding box, czekoladownik, LO (scrap, layout), art journal, blejtram, smash, tag, ATC, calineczki/inchies, ramka na zdjęcie, project life, album (minialbum, leporello etc.), notes/przepiśnik, altered art - i inne, nie będące kartką.

Pracę zgłaszam na 
Wyzwanie kreatywne MMW #24 Przytulnie i zimowo

31 komentarzy:

  1. niesamowite:)))super wyszło:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne kolory!!! Wyszło świetnie! Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna interpretacja tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie je ozdobiłaś :-) Efekt rdzy i kolor tła zachwycające :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie wszelkie pudełeczka , a recykling tych po butach szczególnie, hmm może coś mi wpadnie do głowy , choć z ptaszkiem może być problem :-)
    A Twoje pudełeczko jest świetne. Bardzo udany debiut w Zespole .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor, dodatki i pudełko stało się celebrytą

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulu piękne to Twoje mediowanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pudełko,super się prezentuje!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ula, gratuluję udziału w Design Teamie! Pięknie zmediowałaś pudełko i świetnie zachęciłaś innych do podjęcia podobnego wyzwania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne :) U mnie też pudełka po butkach dostaja drugie życie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ulo swietnie wplotłas tam szydełkowa sniezynke :) super! pudełka po butach sa bardzo przydatne a te jeszcze pieknie ubrane - szczegolnie :) pozdrawiam noworocznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne pudełko, w mediowaniu osiągasz coraz większy kunszt.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa praca:) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Ulu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wyszło
    pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna praca!!! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna interpretacja tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uleńko - super Ci wyszło i w naszych ulubionych kolorkach :-))) Właśnie obmyślam sobie pracę na wyzwanie z ptaszorkiem, może coś podrzucę do Waszej żabki :-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pudełeczko zna, widziałam, podziwiałam, świetne jest :)

    OdpowiedzUsuń