środa, 3 stycznia 2018

622. Projektuję dla DIY - zrób to sam

Niektóre z Was już wiedzą, że zostałam Projektantką na blogu DIY - zrób to sam. Swoją przygodę z DT zaczęłam od 1 stycznia i przez najbliższe półrocze wraz z dziewczynami z DT będę Was inspirować. Cieszę się, że zostałam przyjęta do zespołu wspaniałych i utalentowanych Dziewczyn. Jest mi niezmiernie miło, że będę mogła współpracować z takim twórczym Zespołem. 
Mam nadzieję, że będziemy się wszyscy wspólnie dobrze bawić i nie zawiodę niczyich oczekiwań.
Po tym krótkim wstępnie zapraszam Was na pierwsze w tym roku wyzwanie na blogu DIY - zrób to sam Karnawałowe szaleństwo.
Koniecznie zaglądnijcie na DIY - zrób to sam i zobaczcie jakie cudowne inspiracje stworzyły dziewczyny z zespołu. Ja jako inspirację wykonałam naszyjnik z kaboszonem.

A Wy co stworzycie na nasze wyzwanie?

20 komentarzy:

  1. Przepiękny. Pięknie będzie się prezentował z karnawałowym strojem. Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że będziesz działaś twórczo na blogu DIY i inspirować innych do działania ;). Życzę Ci szystkiego dobrego w Nowym Roku 2018 i samych dużo kreatywności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uleńko! Cudowny naszyjnik - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ula , właściwa osoba na właściwym miejscu !! Poradzisz sobie wyśmienicie. A ten naszyjnki jest przepiękny !!!
    Pozdrawiam i powodzenia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ulka i życzę świetnej zabawy.
    Ładny naszyjnik. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, Ula! Życzę niekończących się pomysłów i dobrej zabawy tworząc wspólnie z Zespołem DIY.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje gratulacje Uleńko wisior robi wrażenie,jest cudny !!!
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Ula! Nowy rok będzie pełen wyzwań dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow lubię:) tam zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Uleńko:)))będę Was podglądać:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Uleńko dołączenia do tak zacnego grona! a naszyjnik piękny! podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję serdecznie. W zacnym gronie będziesz inspirować do działania. Życzę wielu twórczych pomysłów. Naszyjnik z kabaszonem cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Naszyjnik wyglada wspaniale :) Bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja dołączam sie do gratulacji!!! Powodzenia zycze i udanej zabawy a naszyjnik piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję, a naszyjnik śliczny.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję!
    Super naszyjnik :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ula, gratuluję, życzę wielu mix-mediowych pomysłów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe prace! Ja zabawię się w podglądacza;)

    OdpowiedzUsuń