sobota, 6 stycznia 2018

624. Podaj dalej_12

Do zabawy Podaj dalej w październiku i listopadzie zapisały się tynka, Tina J, Etoile, Katarzyna G. Ogłoszone przeze mnie Podaj dalej x 2 nie miały nawet dwutygodniowego odstępu, więc postanowiłam, że wszystkie cztery dziewczyny zostaną obdarowane w tym samym czasie. Wszystkie przesyłki dotarły już na miejsce, a znalazły się w nich:
 Skrzat, zmediowana puszka, bombka, lampion, przydasie, kartka i coś słodkiego.
Dziewczyny zadowolone co mnie bardzo cieszy :)

14 komentarzy:

  1. Ciekawe i fajne podarunki, bardzo różnorodne, a przydasie to zawsze trafiony dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenciki przygotowałaś to nie dziwota że dziewczyny zadowolone :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty. Mnie bardzo podobają się bombki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty przygotowałaś.
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że zadowolone ... tyle różnych rzeczy i to bardzo ciekawych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace piękne ale puszki są baśniowe i mega mi się podobają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz dziękuję za wszystkie cudowności. Puszkę już wykorzystałam do swoich pisakowych zbiorów, także za każdym razem gdy zasiadam przy biurku mam ją przed oczami. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo piękne paczuszki ci wyszły
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Same wspaniałości choć najbardziej podobają mi się zmediowane puszki - mega cudne :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, jakie cudne zestawy! Ale moje serducho skradły skrzaty - totalnie! W gromadce wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego skrzata moje dzieciaki pokochały :) :) paczuszki na wypasie...dziękuję ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń