sobota, 6 stycznia 2018

626. Szklane butelki

Muszę przyznać, że jakoś nie po drodze było mi z wykorzystywaniem szklanych butelek chociaż już nie raz myślałam, żeby coś zrecyklingować. 
Dawno temu przy zabawie z Izabelką (ona robiła słoiki - flakoniki dla babci) okleiłam butelkę papierem marche. Nasz papier marche powstał z rolek po papierze toaletowym i wikolu. Butelka wykonana po naszej wyprawie nad nasze polskie morze :) Można dopatrzeć się fal, piasku i słońca ;)
Druga moja inspiracja to lampion zrobiony z buteleczki po perfumach. Butelka sama w sobie jest ładna, po nalaniu kolorowej oliwy do lamp wygląda tak:
Więcej inspiracji znajdziecie na blogu DIY - zrób to sam, gdzie od tego miesiąca rusza cykl i będziemy Was inspirować i zachęcać do recyklingu. Zapraszam do zaglądania. Zobaczcie jakie piękne prace wykonały dziewczyny. Pokażcie nam jak Wy wykorzystujecie szklane butelki :)


18 komentarzy:

  1. Ta lampka oliwna w butelce po perfumach jest genialna !!!!
    Świetne są te inspiracje butelkowe.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak to prawda, ta lampka świetna, proste a jakie efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na butelkę wspomnienie lata:) ale ta lampka jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lampka z butelki po perfumach jest bombowa!
    Nawet nie myślałam o takim wykorzystaniu butelek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe pomysły ale lampionik górą! Rzeczywiście buteleczki po perfumach mają śliczne formy, nie pomyślałam, że można je tak fajnie wykorzystać.
    Miłej niedzieli Uleńko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buteleczki!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dekoracyjna lampka oliwna ,a ta w morskiej tematyce z bukietem polnych kwiatów też pięknie będzie wyglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uleńko - pięknie wykorzystałaś butelki. Ale ta druga po perfumach mnie zachwyciła.
    Pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulcia, a butelki nie da się zmediować?;-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie wspaniale wygladaja, ale ta lampa naftowa wymiata !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Magiczna teraz jest ta butelka. Ślicznie się prezntuje. Ciekawa jestem jakby wyglądała w innych kolorkach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie przerobione butelki:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lampion z buteleczki po perfumach? Nie wpadłabym na to! ;) Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój ulubiony temat - nowe życie butelek :)
    Papieru mache na butelce jeszcze nie używałam. Patrzę na Twoją i ... i myślę nad tym.
    Lampka oliwna z buteleczki po perfumach - rewelacja! Świetny pomysł miałaś (buteleczki po perfumach też zbieram :))

    OdpowiedzUsuń