poniedziałek, 8 stycznia 2018

628. Styczeń z Anią

Nowy Rok, nowe zabawy, nowe wyzwania :) Zabawa u Ani to kontynuacja, ale ze zmienionymi zasadami. Cieszę się, że Ania zmieniła zasady zabawy i będzie bingo, i nowa technika, i lift, i projektantka. Gdyby ktoś chciał się przyłączyć to zasady możecie znaleźć Tutaj.

W tym miesiącu u Ani gości BINGO.

Ja wybrałam linię poziomą napis - fioletowy - kwiat roślina i zrobiłam urodzinowego boxa.
Linia zachowana w środku boxa.
Do wykonania boxa użyłam papier z kolekcji Rossarium firmy Paper Passion.

Box zgłaszam na wyzwanie Bloom Craft #16 urodziny



49 komentarzy:

  1. Śliczne pudełko !Zachwyciła mnie taczka z kwiatkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uleńko! Prześliczny Box - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ula piękny jest ten box . Cudowny papier i dodatki a już ta taczka z kwiatami rewelacja !!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kwiatowa praca:) Jubilatka bedzie zachwycona taka pamiatka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze, ale pięknie!!! :) uwielbiam ten zielony papier :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie pudełeczko dostać to ogromna przyjemność, śliczne jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, dopracowany w każdym calu box.
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo! Po prostu wielkie WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny box, jestem pod wrażeniem.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały box, wózek kwiatowy rewelacja:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pudełko a w środku taka niespodzianka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny box! A taczka pełna kwiatów przykuwa wzrok, świetny pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny boksik, Ulcia. Kolory takie świeże, energetyczne, sentencje niesamowicie pozytywne. Też bym chciała dostać taki upominek, a przynajmniej nauczyć się robić taki box:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest ten box:))jesteś mistrzynią:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. takie prezenty to można dostawać codziennie

    OdpowiedzUsuń
  16. W pierwszej chwili pomyślałam, że to cudowne pudełko dla mnie z okazji urodzin ... no tak, czterdzieści to ja miałam ponad 20 lat temu :) Dla mnie kolorystyczno-kwiatowa bomba, po prostu piękny box.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ulcia, ten box jest cudny. W ogóle uwielbiam Twoje boxy, jest w nich COŚ.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, kolorowe pudełko pachnące wiosną.
    Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ulcia - śliczne i już takie bardzo wiosenne to Twoje pudełeczko - aż miło popatrzeć - zatęskniłam za ogrodem pełnym pachnących kwiatów :-)))Pozdrawiam cieplutko i życzę powodzenia w wyzwaniach :-)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne box :-) Zawsze zachwyca mnie zgrabnosć i dokładność Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna interpretacja wybranej linii.

    OdpowiedzUsuń
  22. prześliczny box, taki radosny i już wiosenny:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjny box :) Dla mnie magia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale śliczności... aż słów mi brakło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Coś wspaniałego. Genialna praca, wnętrze zachwycające. Kolorystyka również cudna. Podziwiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie połączyłaś w całość.Piękny box.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uleczko pomysł z taczką wymiata- nie wzięłaś tego pomysłu z mojego ogrodu? ha ha box piękny i to inne rozkładanie, świetny pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiosna, wiosnę widzę! Dziękuję za nadzieję, że w końcu zaświeci słońce i urośnie trawa...
    Cudną pracę wyczarowałaś moja imienniczko.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ulu gratuluje wyróżnienia w wyzwaniu BloomCraft😊na prawde wspaniała praca.
    Serdecznosci przesylam☺

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczne pudełeczko :)
    P.S. ależ u Ciebie zmiany, pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny. Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftCorner

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow.! CUDNY.... Bardzo mi się podoba takie rozkładanie w boxie. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny box ;) Dzięki za udział w wyzwaniu CraftCorner, Nati DT

    OdpowiedzUsuń
  34. Nic dodać ,nic ująć ,tylko powiedzieć wielkie wow.
    Pozdrawiam Ulcia

    OdpowiedzUsuń