czwartek, 11 stycznia 2018

629. Przepiśnik dla babci

Już niedługo Dzień babci i dziadzia. Styczeń od zawsze kojarzy mi się z tym świętem. Jako mała dziewczynka robiłam dla swoich dziadków laurki. Dzisiaj natomiast przychodzę do Was z przepiśnikiem dla babci, który stworzyłam jako inspirację dla Papierowego Potwora. Przepiśnik ozdobiłam papierami z kolekcji Gruszkowy sorbet oraz użyłam stempli z Przepiśnikowych elementów do wycinania. Dopełnieniem są koronki, wstążki i półperełki.

A Wy co przygotowujecie na to święto?


44 komentarze:

  1. Ale się wstrzeliłyśmy z przepiśnikami!super wyszedł!oj, spodobały mi się papierki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uleńko! Bardzo Piękny przepiśnik, Ja nic nie robię, Bo nie mam komu - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Bardzo energetyczny! Aż od razu chce się zacząć gotować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, nie tym razem ja czekam na upominki,nasz chrześniak został tatą, więc zostaliśmy Dziadkami, a co każdy powód jest dobry.......a przepiśnik super, świetne kolory ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny. Zamieściłaś na szczęście inauguracyjny przepis?

    OdpowiedzUsuń
  6. super:)
    ja gdybym miała babcię to bym z workiem prezentów i buziaków poleciała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest idealny! Babcia będzie zachwycona:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna praca w pięknych wiosennych kolorach! :)
    Pozdrawiam ciepło. ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, wiosenny przepiśnik!
    Ja już babć nie mam, ale pomogę coś przygotować dzieciom :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny przepiśnik , kolorystyka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Ula super karteczka, wiesz że ja do oprawienie kartki z dziewczynką tez mam ten papier w dmuchawce :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uleńko, prześliczny przepiśnik! śliczne soczyste zielenie sprawiają, że już czekam na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny przepiśnik Ula :)
    Ja już niestety nie mam dziadków, ale za to jestem w tej miłej sytuacji, że to ja dostaję prezenty od wnuków :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się taki przepiśnik. To doskonały upominek nie tylko dla babci. Dawniej zawsze szykowałam jakieś niespodzianki. Teraz wiesz jak jest. Chyba, że mnie ktoś poprosi to z przyjemnością zrobię coś na taką okazję. A przepiśnik mam w planie zrobić na "18" dla bratanicy męża, która wkracza w dorosłe życie i uczy się piec i gotować. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny, taki delikatny i ma piękne kolory.
    Ja niestety nie mam już Dziadków :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł z takiego prezentu każdy się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny pomysł,a wykonanie śliczne

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały, soczysty przepiśnik, Ulciu.
    Ja już nic nie przygotowuję na to święto, niestety.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaaale cudowny! Uwielbiam takie przepiśniki! Super jest, Babcia z pewnością będzie przeszczęśliwa. ehh.. że ja jeszcze nie jestem "babcią" ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny przepiśnik...śliczny w tych kolorach...ja jeszcze nie wiem co podaruję babci ale obmyśla :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest piękny. Pani Babcia będzie zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny przepiśnik, aż zachęca do pieczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny! Papierki bombowe!:) Nic nie przygotowuję, bo nie mam komu.

    OdpowiedzUsuń
  24. O widzę Uleńko że i u Ciebie zagościły wiosenne kolorki - śliczna limonkowa kolorystyka doda każdej Babci sporo energii :-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczny jest ten przepiśnik!!! Podziwiam!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super!. Na pewno dobrze spełni swoje zadanie ten przepiśnik. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest piękny i taki radosny ,że aż chce się w nim umieszczać przepisy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietna kolorystyka, ja robię czekoladowniki, a dodatkowo dla rodzicow i tesciow Adas cos przygotuje☺

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczne kolory! Idealny prezent dla babci! Może też zrobię podobny?

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały przepiśnik! Ja bardziej myślę o tym co zrobić z uczniami, bo swoich dziadków już nie mam.
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudny przepiśnik i kolory -mistrzostwo. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wyszło Uleńko, kolor kojarzy mi się z wiosną :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniały przepiśnik. Bardzo podoba mi się kolorystyka. Na pewno bardzo ucieszy. :)

    Życzę udanego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Te zielenie sa sliczne;)
    Ja juz dziadków nie mam, przygotowuje dla dziadków moich dzieci czyli tesciow i rodziców, kalendarz z wnukami:) a dzieciarnia tworzy laurki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniały przepiśnik, babcia na pewno będzie oczarowana :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniały przepiśnik, pięknie inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniała praca, kolory bardzo żywe, wiosenne:) Aż chce się gotować:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak zielono, wiosennie! :) Przepiśnik to super pomysł, ale moja babcia teraz rzadko gotuje...

    OdpowiedzUsuń