poniedziałek, 26 marca 2018

670. Podaj dalej_13

Do mnie paczuszka przywędrowała od Agi. Pisałam o tym tutaj. U mnie do zabawy Podaj dalej zapisała się Agnieszka i Bożka. Skromna przesyłka do dziewczyn poleciała w zeszłym tygodniu.
Pisanki woskiem pisane i szydełkowe wykonała Dusia. Kraszonki są regionalne z mojej wsi.
Nie wiem czy dziewczyny zadowolone. Być może nie, bo odebrały przesyłki i się nie odezwały... Być może nie mogły. Agnieszka widziałam, że była zajęta na kiermaszach wielkanocnych ;)

28 komentarzy:

  1. BArdzo mi się podobają pisanki robione woskiem, ale sama nie umiem ich robić. Może kiedyś się nauczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że dziewczyny zadowolone, ale może zabiegane i zapomniały podziękować Ulu. Śliczne niespodzianki przygotowałaś. Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenciki przygotowałaś. Dziewczyny na pewno zadowolone :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie podałąś :)dalej

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezenty przygotowałaś Ula i na pewno się spodobały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne upominki porzygotowalas, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne! Na pewno Dziewczyny sie ucieszyły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana ja to znam.........po tygodniu jak napisze maila z pytaniem czy doszły racza odpisać życie, świetne upominki przygotowałaś pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak odebrałam !! Wszystko baaaaaaaaaaardzo mi się podobało :) Faktycznie przez trzy dni miałam kiermasze i kompletnie nie miałam czasu :) Jeszcze raz bardzo bardzo dziękuję !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również mysle ze dziewczyny sa zadowolone, przynajmniej ja bym byla, świetne przesylki przygotowalas.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ulciu, śliczne wielkanocne upominki. Myślę, że dziewczyny są zachwycone, ale wiadomo, jak to bywa z zabieganiem świątecznym.
    Tulę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe podaj dalej :) pisanki woskowe cacuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne świąteczne niespodzianki przygotowałaś Ulu! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne upominki- jak ktoś nie umie takich rzeczy, to prezent bezcenny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne pisanki, wspaniałe upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uleńko! Bardzo Piękne prezenty przygotowałaś - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna przesyłka, pisanki cudne a etui na jaja bardzo pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  18. O, już się dziewczyny odzywają.:) Świetne prezenty, zatem na pewno zadowolone. Melduję, że zainspirowałam się i zrobiłam czekoladownik z wytłoczki - gdy zamieszczę post, dam znać.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne prezenty przygotowałaś dla dziewczyn,na pewno są zadowolone 😃
    Serdeczności przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście że dotarła paczuszka, prześliczne rzeczy!!!!! dziękuję bardzo bardzo ;)))))) lada dzień się ogarnę i ogłoszę zabawę u siebie, pozdrawiam wielkanocnie

    OdpowiedzUsuń