niedziela, 5 sierpnia 2018

722. Sierpniowe kartkowanie

W zabawie u Ani do zliftowania wybrałam kartkę Ani i tak wyszło

***
Do Rogatego kartka na ostatnią chwilę, szczerze mówiąc myślałam, że nie zdążę.
Do zliftowania wybrałam kartkę Natalii.
Mój lift

***
Ostatnia na dzisiaj i też w ostatniej chwili kartka do zabawy u Ewci

Moja interpretacja

***
Ostatnio trochę czytam Wasze komentarze na innych blogach i tak sobie myślę, że należy Wam się wyjaśnienie z mojej strony, aczkolwiek będzie to wyjaśnienie dla stałych "zaglądaczy", bo przecież ten post utonie w innych...
Kochane moje to, że zostawiam czasem u Was zaledwie jedno, dwa słowa w komentarzu wcale nie oznacza, że nie czytam Waszych postów i oglądam tylko obrazki... Zostawiam chociaż jedno słowo, żebyście wiedziały, że zaglądam do Was.
Jak niektóre z Was wiedzą jestem po studniach technicznych, co oznacza, że bardziej po drodze mi z matematyką niż z językiem polskim co z pewnością zauważacie czytając moje posty, bo nie zawsze przejmuję się stylistyką swoich wypowiedzi i kwiecistym językiem.
Czasem mam tak mózg zlasowany po pracy, że stać mnie tylko na jedno słowo i choć chcę coś więcej napisać to nie daję rady. Siedzę i myślę, żeby coś napisać mądrego i łapię się na tym, że się wyłączyłam całkowicie na 10 minut... 
Podziwiam niektóre z Was za to, że za każdym razem pozostawiacie po sobie piękne, rozbudowane, niepowtarzalne komentarze. Często zastanawiam się, jak to robicie.
Także kochane moje, jeśli kiedykolwiek któraś z Was poczuła się zlekceważona przez mnie to przepraszam, ale nie mogę obiecać poprawy, bo musiałabym przestać pracować zawodowo, żeby mogło to się spełnić, więc raczej nic się w tej kwestii w najbliższym czasie nie zmieni.


32 komentarze:

  1. Piękne prace :) bardzo ładnie pomalowałas dziewczynkę na kamieniu :) Mnie też czasem brakuje słów i tak sobie mówię" działaj mózgu" ale on nie zawsze słucha. Jeśli o mnie chodzi to wpadaj kiedy masz ochotę i nawet uśmiech " :) " od Ciebie będzie miły :) Ja u Ciebie też nie zawsze komentarz zostawiam, ale to dlatego, ze strasznie długo się Twój blog ładuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) wiesz dopóki nie powiedziałaś, że się długo ładuje to nie zwracałam na to uwagi... zresztą ja ze swoją stroną to z reguły na blogerze pracuję, a faktycznie długo się ładuje! nie wiem dlaczego... zgłębię to...

      Usuń
  2. Świetne kartki a ostatnia z tą dziewczynką rewelacyjna:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ula zacznę od końca :-) Ty się nie stresuj pierdołami, ważne, że jesteś i zaglądasz i to jedno słowo w zupełności wystarcza. Ja mam czasem tak że piszę elaboraty a czasem też zostawiam jedno słowo. Nie wiem skąd mi się bierze to gadulstwo w piśmie bo zawsze byłam kiepska w te klocki, z wypracowania ledwo trójczyny.
    A co do Twoich kartek to są świetne wszystkie, misiek do góry nogami mnie rozbawił a ta malowanka do Ewy jest extra.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Ulcia ja mam taka samo, więc doskonale Cie rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uleńko! Karteczki jak zawsze Prześliczne są, Nie musisz się tłumaczyć,To nie jest obowiązkiem pisać dużo, Większość z nas pisze krótko, Zresztą to jest zrozumiałe że jak się odpisuje na tyle postów , To nie ma czasu na długie komentarze, Mnie to nie przeszkadza, Cieszę się bardzo jak ktoś do mnie zajrzy, i nie ważne jaki mi komentarz napisze - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne lifty! Misio jest przesłodki.
    Uleńko, też tak mam, nie mam polotu do dłuższych wypowiedzi, poza tym często jestem tak zmęczona, że zaczynam kilka razy to co chcę napisać, by w końcu poddać się i zostawić dwa słowa, więc doskonale Cię rozumiem.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tam, oj tam...ja jestem zadowolona jeżeli ktoś zostawi po sobie nawet jedno słowo. Karteczki wyszły śliczne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja tam ostatnio tylko zaglądam i czytam i podziwiam po cichu. Czasem tak jest, że pisać się nie chce, bo głowa zajęta jest czymś zupełnie innym. Także nie ma się co przejmować.
    Kartki piękne. Ale ta Misia mnie zauroczyła. W ogóle masz piękne grafiki zawsze na kartkach. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kartki Ulko, ale ta z miśkiem najbardziej mnie urzekła, jest przesłodka. Ja też rzadko piszę długie komentarze i nie zawsze komentuję, choć zaglądam. Tak to już jest, że mamy obowiązki i codzienność nie na wszystko pozwala. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego nowego tygodnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. też zauważam,że twój bloog długo się ładuje miałam mówić przy okazji czasem nie można nawet tego jednego słowa napisać/kartki super :)i chyba nikomu nie zależy czy komentarz ma 1 czy 100 słów widzimy przecież kto wspiera kogo dobrym słowem /jestem gadułą ale z tym pisaniem, to niekoniecznie już u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki!!
    Niestety ja mam to samo jeżeli chodzi o komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ula, każdy komentarz cieszy , nawet ten najkrótszy. To znaczy, że ktoś jednak zagląda. Mam świadomość, że moim pracom daleko do Waszych wspaniałości i ogromnie się cieszę, że coś się komuś podoba z moich wypocin, zwłaszcza karteczkowych.
    Twoje karteczki jak zawsze dopracowane w każdym szczególe. Pierwsza z miśkiem skradła moje serducho i wywołała uśmiech na twarzy. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne kartki. Z kolorowanką do Hubci - rewelacja!
    Ja także w komentarzach zostawiam krótkie informacje. Często tylko zaglądam, bo na komentowanie po prostu brakuje mi czasu. Ale ogromnie lubię ten nasz blogowy świat:)))
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja już nic nie dodaję, bo popieram poprzednie wypowiedzi.:) A kartki super, zwłaszcza misiek wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ulciu, karteczki są super, wspaniale pokolorowałaś dziewczynkę.
    Ja tam się cieszę z każdego komentarza, nawet najkrótszego. Każdy ma inny styl pisania i wyrażania swoich myśli oraz innym zasobem czasu wolnego dysponuje. Dlatego się nie przejmuj i pisz po swojemu, albo chociażby tylko zaglądaj.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ulu - śliczne kartki :) Każda ma w sobie to "coś", ale najbardziej rzuciła mi się w oczy ostatnia :)
    Każdy komentarz jest miły - nawet najkrótszy ;) A czasami - jak człowiek jest wyprany po pracy, to nawet sklecenie kilku słów jest trudne. Nie ma się co przejmować ;) Komentowanie to nie jest obowiązek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ula, rozumiem Cie... Nie zawsze mam czas na pisanie, albo nie zawsze mam pomysł co by szybko napisać.
    Ja również umysł ścisły i zawsze wolałam rozwiązać trudne zadanie niż napisać krótkie wypracowanie.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne karteczkowe trio :) Podziwiam ,bo ja w te upały z ledwością jedną zrobiłam.
    Co do długości postów ,to chociaż jestem gadułą, to nie zawsze idzie to w parze z obfitością słów :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super karteczki, a ta z wesołym misiem czadowa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartki sa świetne. Podziwiam ze pomimo pracy zawodowej jest jeszcze czas na zabawy. Też pracuję, widzę nieraz konkursy w których chętnie wziełabym udział jednak rzadko mi się to udaje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czasem jedno słowo znaczy więcej niż elaborat :) Jest ok, cieszę się że do mnie zaglądasz :)))
    Karteczki prześliczne! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem Ula o co chodzi z komentarzami ze taka dyskusja sie zrodziła, jak dla mnie wsio gra i ciesze sie jak cokolwiek zostawiasz u mnie, przeciez nie piszemy bloga zeby czytać komentarze elaboraty.... A Dla satysfakcji :) karteczki sliczne! Zapomniałam ze to juz sierpień i ze nowe tematy kartowe sa :) sciskam !

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiesz Uleczko to komentowanie ciche, krótkie, opisane ma swoje wady i zalety jak wszystko na tej ziemi...oby były szczere, a nie słodkie, nic nie wnoszące komentarze... kartka wakacyjna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  24. Karteczki są przepiękne Uleńko, zimowa jest świetna, z miśkiem- urocza i ta z dziewczynką też bardzo mi się podoba:-)
    Co do komentarzy to napiszę tylko- Też tak mam i cieszę się że nie tylko ja.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Misio z pierwszej karteczki jest rewelacyjny :) Przepiękne karteczki przygotowałaś i cieszę się, że moją kartę wzięłaś na warsztat i zliftowałaś:)
    Ważne, że choć słówko zostawisz i zajrzysz, to przecież się liczy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Uleńko ja też zacznę od końca. Blog prowadzi się bo się lubi i nic na siłę.
    Ty i tak więcej Uleńko piszesz niż ja, choć nie studiuje to pracuję zawodowo i z czasem u mnie nieraz krucho. I w zupełności Cię rozumiem.
    A teraz wracam pięknych kartek fantastyczny lift wesoła grafika w okolicznościowej i koronkowe wykończenia w świątecznej kartce zaskakujące.
    A kolorowanka z dziewczynką piękna.
    Pozdrawiam serdecznie 😊 Uleńko i nie przejmuj się drobnostkami😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Uleńko, czasem jedno słowo znaczy więcej niż długi elaborat. Najważniejsze, że znajdujesz czas by zajrzeć i zostawić ślad :D. Ja też nie umiem pięknie pisać i moje komentarze też są raczej oszczędne, a matematyka jest super :). kartki wyszły cudowne!!! Piękne rzeczy tworzysz!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne wszystkie karteczki, moje serce skradła ta z miśkiem.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń